Blodtrykk

vålerenga12

Andre møte med forumet
Mamman min sier at jeg har lavt blodtrykk, det lå på 120/60, og på første kontroll: 120/70.. ER i uke 21. Legen sa at det var bra, men jeg blir ikevel litt sånn småbekymret når mora mi som har født fire sier at der var veldi lavt..! Jeg er litt ustø om dagene åsså, har ikke helt balansen.. Men faller aldri fordi jeg klarer å holde balansen i det det skjer.. Hmm..

Da har jeg også lavt blotrykk, men legen sier at det er kjempe bra! Jeg hadde på siste kontroll 120/70. Tror du skal høre mer på hva legen sier. Det med svimmelhet er helt normalt når man er gravid!

Du har helt perfekt blodtrykk!! Akkurat sånn du skal ha.

Det skal du ikke engste deg for..Jeg var 100/50 og da synes legen det var i laveste laget - men at det ikke var farlig..

Jeg fikk beskjed av min jordmor at jeg hadde lavt blodtrykk og det ble målt til 90/60. Jeg har ikke peiling på hva de tallene betyr men begge er jo lavere enn dine, så kanskje ditt ikke er så galt alikevel da?

Nei, men da er det jo ingenting å bekymre seg for da:) Da er det bare mamma som er litt paranoid:) Da puster jeg lettet ut:D

Takk for svarene alle sammen!!:)

jeg ligger på 100/60, og det var fint sa jordmora i går. har ligget på det i alle svangerskapene mine.

Back
Topp