Blodtrykk

Tuppehøna

Forelsket i forumet
Kva var blodtrykket dykkar ved siste sjekk?

Mitt var 102/65 så eg har ganske lågt blodtrykk, men kjenner meg ikkje så veldig plaga av det likevel?

Kva med dykk andre?

Undertrykket ditt var jo veldig bra hvert fall! overtrykket litt lavt, men så lenge du ikke er svimmel eller lignende så er det vel greit det:) hva sa legen/jordmor anngående trykket da?

her var det 117/77 :) veldig bra blodtrykk!!!:)

har jo vanligvis hatt MYE høyere, så jeg ble rimelig sjokkert! haha.. 

Mitt var 80/60 så er nok litt lavt ja.

100/70, og merker det godt med at jeg er ofte svimmel. Vanligvis ligger det på 120/80

Mitt var 90/50... Irriterende som fy :p lurer på hva blodtrykket mitt ligger på når jeg får disse blodtrykksfallene som gjør at jeg holder på å gå i bakken :p MEN lavt er visst veldig bra for babyen fikk jeg vite da jeg gikk med Julian :) større blodårer og mer næring til babyen :)

Oi, er visst andre med mykje lågare trykk enn meg ja!
Men betre med lågt blodtrykk enn HØGT blodtrykk for det kan jo vera direkte farleg!

Mitt blodtrykk var 104/54 så det er mye lavere, men i følge legen min så skulle blodtrykket bli lavere i graviditeten. 

Jeg hadde 100/50 for noen uker siden, svimla mye da!! Men tror det har gått opp litt, er ikke så svimmel lenger.
Har også hørt at det er helt vanlig at blodtrykket går ned i begynnelsen av svangerskapet.

Har 120/80 jeg. Ligger fast der alltid. På slutten i forrige sv.skap hadde jeg mild preklamsi, og da var BT oppe i 140/104. Da var jeg ekkel i kroppen da... Låg på sofaen og sitret. Fin 17.mai =) Var inne til overvåkning på KK natt til 18 mai.

Jeg hadde 142/68 i går. Jordmor sa det var helt fint, men det virker jo som endel høyere enn mange andre her. Kan ikke så mye om det. Sist svangerskap lå jeg på ca 112/55, som visstnok var veldig bra.

Blodtrykket mitt ligger også vanligvis lavt, men sise måling så lå de på 100/60 som er kjempebra hos meg! Mitt laveste BT har vært 85/45 ! Svimmel ig uvel? Yes! Men merker når jeg spiser mye sjokolade (noe jeg ofte gjør) og drikker lite så synker bt fort. Da er det bare å spise sunt og drikke masse igjen. Salter også maten godt! Det hjelper! ;)

Back
Topp