blodtrykk

Soul

Forumet er livet
dere som har fått beskjed om at dere har (for) høy blodtrykk.... hvor mye ligger den på?

min er da på 126/90 og må derfor til legen 2 ganger i uka for å sjekke at den ikke har steget enda mer..... men sambo syntes ikke at den var sååå høy, så jeg vet ikke jeg [8D][&:][:)]

har masse vann i kroppen og ganske fort vektoppgang, så vet jo at det er derfor de vil følge med på BT.

Mitt har liggi på 150/95 - 160/100 - 180/100 osv.. 

ORIGINAL: BabyINovember10

Jeg er litt andre veien da...

99/55
107/65

Mitt har plutselig falt nå på slutte... siste ukene har det vært 110/60 og 110/70.. JM synest det var merkelig at det var blitt lavere, mest normalt var høyere... [8|]
I mnd før har det vært ligget rundt 150/85...

Godt at det er flere med lavt trykk... [8|]

150/90

Mener grensen for at de følger ekstra med på blodtrykket vårt ligger på ca 140/90, da er det nok at enten under el overtrykket er forhøyet.
Jeg hadde 138/90 ei stund og måtte da på ekstra kontroller- men det normaliserte seg etter noen uker.

Hørte noen som sa at det er ikke faretruende for SF før undertrykket har steget med 30 over det du hadde som utgangspunkt, eller det går over 106 på undertrykka...

Men det er sikkert forskjellig fra lege til lege :P

mitt blodtrykk har ligget på det høyeste 177/150 det var dagen etter Markus ble født . dagene før lå det på rundt 170/130 og oppover omtrent hele tiden .
var å målte blodtrykket på sykehuset i går ,samtidig som Markus ble veid, og da hadde jeg 130/100 ,
så jeg har gått på blodtrykks medisiner helt siden søndagen jeg ble lagt inn forrige helg

ORIGINAL: ilabom

Mitt har liggi på 150/95 - 160/100 - 180/100 osv.. 

har ikke prinsen deres kommet enda ????????

Var på sjekk i dag, og jeg har hatt normalt blodtrykk hele svangerskapet. Men i dag var det først 170/100. Neste gang hun målte det var det 168/95. Ikke rart jeg har følt meg litt uvel, trøtt og hatt vondt i hodet de siste dagene. Skal kontrollere det om en uke igjen

Back
Topp