Blodtrykk ved SF...

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Har nå på de siste kontrollene mine hatt høyt blodtrykk og litt proteiner i urinen. Ble sendt til sykehuset for sjekk, men ble fort sent hjem derfra igjen med beskjed om å være obs på evt forandringer som hodepine, magesmerter o.l. Neste kontroll etter dette hadde blodtrykket gått bittelitt ned igjen, men i dag var det igjen gått opp igjen (enda høyere enn sist) Er i fin form om dagene; ingen smerter og med masse energi, men har en del hevelser spesiellt i beina.
Det eg egentlig lurer på er det noen her som har hatt SF, og evt blitt innlagt pga dette, og i så fall hva lå verdiene deres på???(blodtrykk og mengde proteiner i urin)  Mitt blodtrykk var i dag 150/90....

Jeg hadde høyt blodtrykk, husker ikke nå hva det var, hadde smerte øverst i magen, så "stjerner" og hadde 3+ i protein. Jeg hadde fått SF og fødselen ble startet 4 uker før termin.

ORIGINAL: Bente 24

Halloen..

vil bare gi deg en trøste klem og si lykketil...[:D]

Hehe, takk for det![;)]

Jeg har på noen kontroller nå hatt 140/85, Men alt har vært normalt fordi....
Såh det trenger joh Ikkje og være noe galt...
Lykke Til... [:D]

Har hatt sf i alle tre svangerskapene mine. Har blitt lagt inn når hviletrykket har passert 100. Ser at du er over termin så du blir nok snart lagt inn og satt i gang om ikke fødselen starter av seg selv snart.

Lykke til[;)]

Jeg var inn og ut av sykehuset på kontroller for sf, de siste månedene av svangerskapet.. Jeg ble lagt inn da undertrykket var 105, husker ikke helt hva overtrykket var.. Ble satt på blodtrykksmedisin, men det hjalp heller ikke. Lå på sykehuset i en måned og til slutt ble jeg så dårlig at jeg fikk smerter øverst i magen, sterk hodepine og så "stjerner", og da steg også proteinene til 2+, jenta mi ble tatt med keisersnitt 4 uker før tiden..

Back
Topp