Blodtrykk - litt frustret

Lizz83

Gift med forumet
Jeg har fra uke 24 hatt i grenseland høyt blodtrykk og går jevnlig til kontroll hos jormor og innimellom på fødepol på sykehuset. Jeg har et bt som er høyt hver gang jeg er hos jm og lege, men sist uke måtte jeg være en natt på obs-posten for gravide fordi de skulle begynne å medisinere det. Da bt mitt sank veldig og godt innenfor normalen så ble ikke dette gjort og jeg ble sent hjem igjen etter et døgn.
Nå har jeg vært hos legen igjen og trykket mitt er høyt nok en gang. Kjenner at jeg blir så frustrert av alt dette.
Det er kun blodtrykket som er høyt, urin og ødemer er neg.
Jeg er bare drittlei nå! Kjenner at jeg har lyst til at ukene skal gå kjempefort nå.

Jeg har fra uke 24 hatt i grenseland høyt blodtrykk og går jevnlig til kontroll hos jormor og innimellom på fødepol på sykehuset. Jeg har et bt som er høyt hver gang jeg er hos jm og lege, men sist uke måtte jeg være en natt på obs-posten for gravide fordi de skulle begynne å medisinere det. Da bt mitt sank veldig og godt innenfor normalen så ble ikke dette gjort og jeg ble sent hjem igjen etter et døgn.
Nå har jeg vært hos legen igjen og trykket mitt er høyt nok en gang. Kjenner at jeg blir så frustrert av alt dette.
Det er kun blodtrykket som er høyt, urin og ødemer er neg.
Jeg er bare drittlei nå! Kjenner at jeg har lyst til at ukene skal gå kjempefort nå.

Jeg har lavt blodtrykk hos jm og normalt hos lege, tror jeg blir kjempestressa hos fastlegen (vi har ingen kjemi og jeg følte ikke hun trodde på meg). Jeg er ikke lege og vet ingenting om noe sånt, men siden du hadde normalt når du slappa av så kanskje det er stress?

Jeg har lavt blodtrykk hos jm og normalt hos lege, tror jeg blir kjempestressa hos fastlegen (vi har ingen kjemi og jeg følte ikke hun trodde på meg). Jeg er ikke lege og vet ingenting om noe sånt, men siden du hadde normalt når du slappa av så kanskje det er stress?