Blodtilblandet utflod /slim

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Merket litt blodtilblandet slim idag, men kun to ganger når jeg har tørket meg, og kun en liten rosa "prikk" inni slimet. Det skjedde en gang etter at jeg løp etter hunden som stakk av og itillegg hadde en altfor trang bukse på som jeg måtte kjøre hjem igjen å bytte (det var da hunden stakk, når jeg hadde byttet bukse og skulle ut igjen)
Og så skjedde det en gang til når jeg bæsjet på do og når jeg tørket meg, men kommer mye slim både før, etter og imellom som har vært helt "rent".

Tror dere at jeg skal være bekymret eller at det bare skyller skjøre slimhinner? Er jo kun en liten tråd/prikk med rosa inni slimet så kan på en måte ikke kalle det blødning føler jeg.
Men liker det ikke

Ikke noe å bekymre seg over når det er så lite.
Var jo så og si ingenting og vært inne å sjekket /tisset flere ganger etter på og det kommer absolutt ingenting. Men er aldri gøy uansett, men husker jo at det samme skjedde med sønnen min og det gikk jo fint.
Har mistet to ganger tidligere og da fikk jeg intense smerter før blødningen, og da var det jo blødning og ikke en prikk inni slim.

Var jo så og si ingenting og vært inne å sjekket /tisset flere ganger etter på og det kommer absolutt ingenting. Men er aldri gøy uansett, men husker jo at det samme skjedde med sønnen min og det gikk jo fint.
Har mistet to ganger tidligere og da fikk jeg intense smerter før blødningen, og da var det jo blødning og ikke en prikk inni slim.
Jeg hadde sist en blødning, var rosa når jeg tørket. Fikk full panikk men alt viste seg å være fint. Så nå tenker jeg at små blødninger kan skje, så lenge det ikke er smerter eller kraftige blødninger involvert. Men vanskelig å ikke stresse uansett litt...

Blod uten smerter er vi ikke så bekymret for sa legen på sykehuset da jeg var der i fjor pg a styrtblødning. (Mistet senere i svangerskapdt den gangen da, men det var nok ikke pga blødningen)

Litt blod kan komme fra mange steder "inni der" masse blodfylte slimhinner når man er gravid har jeg forstått.

Blod er så ekkelt, men også vanlig... høres kanskje ut som irriterte slimhinner? Men ville kontaktet lege om det øker eller blir smerter. Jeg hadde en styrtblødning i helgen der jeg blødde gjennom alt av klær og det plasket skikkelig i do. Mistet alt håp. Men det gav seg fort og blødde ikke mer etter det, og i dag viste ul en aktiv liten spire ❤️ Legen kunne ikke finne blod i livmor og livmormunnen var lukket, så føler meg mye tryggere nå.

Blod er så ekkelt, men også vanlig... høres kanskje ut som irriterte slimhinner? Men ville kontaktet lege om det øker eller blir smerter. Jeg hadde en styrtblødning i helgen der jeg blødde gjennom alt av klær og det plasket skikkelig i do. Mistet alt håp. Men det gav seg fort og blødde ikke mer etter det, og i dag viste ul en aktiv liten spire ❤️ Legen kunne ikke finne blod i livmor og livmormunnen var lukket, så føler meg mye tryggere nå.
Så godt at det gikk bra! Hørtes skummelt ut :Heartbigred

Har lest litt på det og høres veldig ut som kun irriterte/skjøre slimhinner, hatt det samme fra nest når jeg snyter meg av og til, slimhinnene er jo veldig skjøre i graviditeten, og var kun snakk om en bitteliten prikk/strek innblandet i slimet, hele slimet var ikke rosa en gang. Og har ikke vært noe mer etter det, og ikke noe smerter (litt murringer og stikking er og luftsmerter da, men det har jeg veldig ofte nå og det er jo vanlige gravidsymptomer) så var nok helt ufarlig :-) så bra at det gikk fint med deg :-)

Merket litt blodtilblandet slim idag, men kun to ganger når jeg har tørket meg, og kun en liten rosa "prikk" inni slimet. Det skjedde en gang etter at jeg løp etter hunden som stakk av og itillegg hadde en altfor trang bukse på som jeg måtte kjøre hjem igjen å bytte (det var da hunden stakk, når jeg hadde byttet bukse og skulle ut igjen)
Og så skjedde det en gang til når jeg bæsjet på do og når jeg tørket meg, men kommer mye slim både før, etter og imellom som har vært helt "rent".

Tror dere at jeg skal være bekymret eller at det bare skyller skjøre slimhinner? Er jo kun en liten tråd/prikk med rosa inni slimet så kan på en måte ikke kalle det blødning føler jeg.
Men liker det ikke
Jeg ville nok ikke bekymret meg, spesielt siden du ikke har vondt :) det skyldes nok skjøre slimhinner. Om det skjer flere ganger så kan du jo kontakte legen din :)

Har ikke skjedd noe mer, og fikk disse testene idag. Så da er alt fint :-)
Snapchat-1275530303.jpg

Back
Topp