*englefjes*
Forumet er livet
Hvordan måler man egentlig det?
De samler det jo ikke akkurat sammen [8|]
De samler det jo ikke akkurat sammen [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siljegulli
Kanskje de bare gjetter? [8|]
Det blir ikke tatt noe blodprøve eller noe rett etterpå? [:o] Ikke peiling jeg.
ORIGINAL: Valpolicella
Trodde de veide evt blodtilsølte håndklær og annet (altså trakk fra egenvekta)
ORIGINAL: Vesten
Da eg fødte målte de hverken blodtap eller talte sting..
Så lenge man har en standard, normal fødsel dreiv de ikke å målte sånne ting sa de..unødvendig [:)]
ORIGINAL: rodstilk
ORIGINAL: Vesten
Da eg fødte målte de hverken blodtap eller talte sting..
Så lenge man har en standard, normal fødsel dreiv de ikke å målte sånne ting sa de..unødvendig [:)]
Da så de vel at du ikke hadde blødd mer enn normalt, for har du det er det jo relevant - uansett om fødselen forløp seg normalt.
ORIGINAL: forvirretmor
Går nok mye på øyemål,dette ser de jo veldig ofte og har nok fått en ganske god målestokk på:)
ORIGINAL: Tanntrollet09
Går nok mye på øyemål,dette ser de jo veldig ofte og har nok fått en ganske god målestokk på:)
Hvordan øver de i begynnelsen da? Sånn til de har fått dreisen på øyemålet. Tømmer x antall desiliter på golvet å tipper etterpå? [8D]
ORIGINAL: Sukkertopp
ORIGINAL: Tanntrollet09
Hvordan øver de i begynnelsen da? Sånn til de har fått dreisen på øyemålet. Tømmer x antall desiliter på golvet å tipper etterpå? [8D]
Jordmorstudenter øver med dyreblod. De tømmer forskjellige mengder på sengeunderlag, sykehusskjorter, forskjellige typer bind, laken osv, for å lære å se ca hvor mye det er. Noen flere yrkeshemmeligheter du vil at jeg skal avsløre?[8D]