blodsukkert

~lenemoren76~

Elsker forumet
kommer fra kontol no. hadde blodsukker på 8,1 hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp. må ned igjen på mandag for og se om den er gått ned,vist jeg får svangerskap diabetes så kan jeg få en kjempe baby[&o]

jeg drikker en del melk da,har mye halsbrann,gikk i natt og drakk på mye melk og tisset. fra no av så blir det bare vann på meg. har en god del kynnere,det mente legen kunne komme av at jeg hadde så høyt blodsukker,babyen blir så urolig og da får jeg kynnere. syntes det hørtes litt rart ut.

noen som har erfaring med svangerskaps diabetes?????????

Hei. Har ingen erfaringer med det, men jeg og drikker mye melk. Både pga halsbrann og at jeg MÅ ha det! Har fått beskjed av jordmor at det blir en stor bebis. Har vokst mye de siste ukene. Skal til kontroll på onsdag. Gruer meg.

Hei. jeg hadde sv.diabetes sist jeg gikk gravid. Mulig jeg har fått det nå oxo. har ikke fått svar på prøvene ennå.
Jeg måtte bruke insulin sprøyter. Syntes det var grusom i begynnelsen. Men jeg ble nesten litt deppa over alle som gikk å syntes synd på meg. Det gikk kjempe topp. 4 timer etterfødselen gikk blodsukkert mitt ned igjen. Har ikke hatt noen problemer med det mellom disse svangerskapene. Jenta mi var 53 cm lang og veie 3965. Så det ble ingen kjempe baby på meg[:)]

det var no godt å høre,jeg ble litt lei meg i dag,men det er vel det med kosholdet. jeg sitter ikke og propper i meg chips og cola hver dag,men at jeg drikker mye melk og saft hjelper vel ikke. jeg fikk Gaviscon mot halsbrannen,får se om det hjelper. mye man skal få i et svangerskap[:'(]

Ja. Det er mye man ikke skal ha. ikke noe med raske karbohydrater.
Nei ting er da: melkeprodukter, juice, gatekjøkken mat, alt med mye sukker osv.
Men hvis du skulle ha fått sv. diabetes får du kjempe god oppfølging. Det fikk iallefall jeg. Alt ordner seg stort sett[;)]

ja det er jo bra at de følger det opp,men følte meg som en tjukkas som ikke gjør annet enn å spise. det er jo ikke tilfelle[:o] jeg er ikke noe tynn da,men jeg sitter ikke og spiser hele dagen. no skal jeg spise mere grønnsaker i hvertfall.

har selv blodprosent på 9,5. men føløer meg i fin form allikevel.
kan det gå til svangerskapsdiabetes hvis det blir for lavt? eller skjønte jeg ikke det du skrev?

oki blodsukker, kanskje jeg misforsto

Back
Topp