Blodskiftetesten

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Blodskiftetesten

Mannen skifter blod hvert 4 år og kvinnen hvert 3 år. Det er den som har skiften blod sist før unnfangelsen, som "Vinner" frem kjønnet på barnet. F.eks. Mann født 05.08.70, og kvinnen 14.04.76, barn unnfanget ca19.07.04, da blir regnestykket slik:

Mann: 70-74-78-82-86-90-94-98-02
Kvinne:76-79-82-85-88-91-94-97-00-03
Barn unnfanget ca 19.07.04

Altså mor hadde sist blodskifte, derfor blir det jente!
Men hvis mor feks har ett barn fra før som er født i feks 2002, begynner du å regne blodskifte fra 2002. Samme gjelder hvis kvinnen har hatt en SA, MA eller hvis mor/far til barnet har hatt en operasjon før unnfangelsen.

Det finnes mange forskjellige kjerringråd etc. som sier noe om kjønn, men denne kan jo lett motbevises.
Det er alltid far som bestemmer kjønnet på babyen! Ingen "vinner" frem kjønnet. Fars sædcelle inneholder enten et Y kromosom (gutt) eller et X kromosom (jente). Mors egg innheolder alltid et X kromosom. YX= gutt XX= jente.

Denne går jeg ikke på. Like teit som plumbotesten. :)

Far bestemmer kjönnet - det er fysisk bevist, så holder meg til det :)
Men göy å lese alle kjärringråd. 

Det sies også at hvis man har sex på selve dagen man har EL blir det gutt.
Da skal jeg ha en gutt i magen ihvertfall ....
Time will show ;)

Hvis mannen konsentrerer seg om akten blir det gutt.. hvis mannen lar tankene vandre og kikker ut vinduet under akten blir det jente :p

I forhold til saken øversst så vil det si jeg får jente da iden jeg fikk barn i 2011 og får i 2012...

trur ikke på denne jeg heller, men mye rart man kan fange opp av slike ting :)

Hahaha ;) Mye rart ;)

Tja.. Utifra denne testen skulle guttungen vært jente, jentungen vært gutt og nåværende mageboer burde ende opp som hermafroditt...

Tviler sterkt i grunn  Regner sterkt med at denne er like pålitelig som ringtest, form på magen, hvilket pålegg mannen liker og hvilken retning satsen skytes....

immababy skrev:

Time will show ;)

det stemte i henhold til el-kalkulatoren sist.. om jeg faktisk hadde el den dagen vet jeg jo ikke, men kalkulatoren sa at det var dagen.. :)
og jeg fikk en gutt...

Ja, fins mange kjerringråd! Men hadde ikke sett denne før. Stemmer ihvertfall med første gang:) Får se om denne gangen stemmer:)

immababy skrev:

Time will show ;)

Denne er faktisk bevist (til stor grad da.. kun 1 stor studie som er tatt da men)
gutte sperm svømmer fortere og lever kortere ca 1-2 dager
Jente sperm svømmer sakte men lever opptil 2-3 dager lengre. (sperm lever max 4-5 dager ca)
Derfor sier de at hvis du har eggløsning og sex på eggløsningsdagen så vil guttespermen nå egget først og dermed får du en gutt.
men hvis sexen skjer ett par dager før (eller ett par dager etter.. avhenger av levestandar på egget) så vil guttespermen dø før den når egget og jentespermen vil få tiden den trenger, dermed får du jente.

hvor mye man tror på det er jo noe anna da. :P

Back
Topp