Blodsirkulasjonen...

x1x83modell

Elsker forumet
Har fått sånn "edderkoppnett" som de kaller det over kneet nå...akkurat som ei blodåre har sprengt litt..tynne streker liksom..har prøvd å være flink fra jeg fant ut at jeg var gravid å ligge med beina høy osv...men har nå funnet ut at jeg kan skylle på jobben..er jo ikke rart blodet havner i beina når jeg bare står og går hele dagen! Enda en negativ ting med jobben altså![;)] Håper jeg slipper å få flere slike ting...Har lest at det ofte forsvinner etter fødselen, men at åreknuter ikke forsvinner..så håper iallefall å slippe det da!

Flere som har fått noen synlige skavanker???

e ikke åreknuta å det dær det samme? nei har heldigvis ikke fått nå synlige skavanker enno.. får håp dæm hold seg borte[&:]

hakke fått noe slikt nei, har bare fått litt strekkmerker på siden av magen, men dem vises ikke så veldig godt.
Vi må bare regne med at vi får noen skavanker i løpet av svangerskapet, er vist helt vanlig å ikke så mye vi kan gjøre med det, men vi får jo noe godt ut av dette kan vi trøste oss med!

Åreknuter er mer harde og du kjenner de liksom, men edderkoppnett er bare inni huden..du ser liksom bare blodåren bedre..den er sprengt på en måte..ekkelt! ja, ja ikke noe å gjøre med det! Så lenge ikke det er noe alvorlig er jeg glad!

hehe...ja er ikke så farlig lenger når en er i et forhold![;)] kan jo ikke forvente annet enn å få litt av hvert når en er gravid!

Fikk edderkopp nett sist på det ene låret, og denne ganga har det fortsatt på samme plass... [:@] pytt pytt

Som jordmor sa så får en litt sånne sprengte blodårer og åreknuter når en er gravid for blodårene pomper så masse blod til barnet...og generelt så forandrer vi oss jo i løpet av graviditeten. Homoner og pigmenter osv...mine blodårer er blitt mye mer utstående føler jeg, kan liksom kjenne de!

Back
Topp