Blodprosenten

lillevenn

Elsker forumet
Er så ugudelig trøtt for tiden og var på kontroll i dag og ser at blodprosenten er 10,1. Hva ligger deres på?? Og hvor skal den egentlig ligge?

Sist jeg målte blodprosenten var jeg i uke 18, da var den på 12,4.

Jeg er også veldig trøtt nå, men det er pga av at jeg sliter med å sove på natta og at det begynner å bli veldig tungt nå.

Ja det er jo slutten av svangerskapet så det er vel også en naturlig årsak til den evige sovingen. Men har tusen ting jeg skulle ha gjort....  akk ja det går seg vel til.

min ligger på 11,1 og det sa jordmor va bra.den sku ligge mellom 10 og 13.er trøtt og men det er mest pga sover dårlig til tider.....

Sist jeg målte blodprosenten var i uke 28... var da på 8,7 (jeg var drit trøtt) Målte den igjen 2 uker senere for å følge opp og da var den økt til 10,8..

Måler de blodprosenten også så sent i svangerskapet som vi er kommet nå? Eller er det opp til hver lege? Bare lurer...

ORIGINAL: morfor2

Måler de blodprosenten også så sent i svangerskapet som vi er kommet nå? Eller er det opp til hver lege? Bare lurer...

Tror ikke at de er så nøye med å måle så lenge man ikke har noen problemer. Jeg er ikke målt mer enn to ganger i dette svangerskapet...

Min var på 12.4, har ligget ganske stabilt hele tiden. Jordmor pleier å måle den annenhver gang... Føler meg trøtt fordet da, men det er sikkert babyen som trekker ut all energien for ho er veldig livlig!

Back
Topp