Hva er høy og hva er lavt i svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener lav er under 11, usikker på høy! De ringte fra legenkontoret og sa blodprosenten min va på 6. Ikke rart jeg har vært litt sliten i det siste!
Har begynte på jerntilskudd ja formen er heldigvis overraskende bra må du ta jern?Oj! Min var på 9.8 og jeg kjenner meg sliten og. Men mye høyere enn deg. Haha. Begynt med jerntilskudd du da?
Ja, fikk anbefaling om å ta det i en mnd og så måle på nytt. Lurt å drikke appelsinjuice med jern, for da blir opptaket bedre.. heheHar begynte på jerntilskudd ja formen er heldigvis overraskende bra må du ta jern?
Jepp, nå pøser jeg appelsinjuice og spise leverpostei og har nesten kuttet helt ut melken (som jeg elsker). God bedring til deg, håper det tar seg fort opp for oss beggeJa, fikk anbefaling om å ta det i en mnd og så måle på nytt. Lurt å drikke appelsinjuice med jern, for da blir opptaket bedre.. hehe
Lige så du!! Håper det øker raskt.. =)Jepp, nå pøser jeg appelsinjuice og spise leverpostei og har nesten kuttet helt ut melken (som jeg elsker). God bedring til deg, håper det tar seg fort opp for oss begge
Mener lav er under 11, usikker på høy! De ringte fra legenkontoret og sa blodprosenten min va på 6. Ikke rart jeg har vært litt sliten i det siste!
Oi, det var veldig lavt har du fått klart å få blodprosenten opp? Jeg har følt meg grei de siste dagene (en uke siden jeg begynte på jerntabletter), men i dag var jeg skikkelig svimmel, uvel, og en voldsom hodepineMin var 5 og jeg slet max. Svimte av flere ganger, og var nær ved mange ganger. Og skikkelig zombie Og mye hodepine
Oi, det var veldig lavt har du fått klart å få blodprosenten opp? Jeg har følt meg grei de siste dagene (en uke siden jeg begynte på jerntabletter), men i dag var jeg skikkelig svimmel, uvel, og en voldsom hodepine