Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
man kan ha det overalt... får du det i armer eller ben kjennetegnes det ofte med veldige smerter, hoven og kan bli ganske blå. mistenker du noe?
Nei egentlig ikke men har ei mor som er litt hysterisk hvis jeg kommer med at jeg har vondt noen plass, får jeg som regel ei diagnose av henne.
Fikk vondt oppå tå beinan eller hva det kalles (oppå foten liksom) vondt bare hvis jeg tar på eller beveger tærne. Kanskje bittelitt hoven akkurat der det er vondt men ikke mye. Hvis jeg masserer der det er vondt blir det litt bedre. Men er sånn ubehagelig vondt. Når jeg fortalte det til mamma så begynnte hun å bable om blodpropp å greier å at jeg måtte ringe legen å hele pakka så tenkte jeg bare skulle forhøre meg litt her.
Seriøst så trur jeg ikke det er det for mener å huske at jeg har hatt dette en gang før å da går det over etter noen dager. Men er ikke sikker.