Blodpropp i låret

GirAffa

Glad i forumet
Var det nokon her inne som hadde det?

Er litt sånn usikker på om eg kanskje kan ha det .. eg har lenge gått med ei smerte på høgre lår. Låret er ømt og kjennes numment, det er vondt å stryke handa over - og å kome borti andre ting/folk med låret (f.eks. sitte inntil bordkanten eller ha ungane inntil meg). Eg er ikkje hoven eller raud. Eg hadde denne smerta under sist svangerskap også, då vart det tatt UL av beinet - men dei fann ingenting. Dei kunne ikkje seie kva som var årsaka til smerta. No er den verre igjen, det starta som ei vag smerte i starten av svangerskapet - og aukar på. Eg kjem frå ei familie med fleire tilfelle av blodpropp (tanta mi og farmor har begge hatt det), i tillegg til at eg er overvektig, og eg har tidlegare hatt ein operasjon i dette låret kor eg måtte skjære av det som fanst av musklar og årer for å kutte av beinet, så eg er jo i risikosonen no som eg er gravid .. Uansett kjem eg til å ringe legen i morgon, men om her er nokon andre med erfaringar, så hadde det vore kjekt å høyre dei! Det kan jo vere ein nerve som ligg i klem også, etter det eg har lest meg fram til ..

jeg ligger på sykehuset nå pga blodpropp i lysken/låret.
har du en mistanke om det bør du kontakte legen din så fort det lar seg gjøre. kan være og bli veldig skummelt.
hva som skjedde meg var at fra den ene til den andre dagen var låret mitt 4 cm større enn det andre og jeg kunne nesten ikke legge vekt på benet. når en åre blir tett så stopper jo tilsrømningen, og da er det stor sjangse for at man hovner opp.
2 dager etterpå så var låret mitt 10 cm større enn det andre og nesten helt deformert :P kunne ikke trå på det benet i det heletatt. jeg kan enda ikke strekke ut benet helt. det er enda ganske hovent, og jeg har snart ligget på sykehus i 2 uker nå.
men føler du deg usikker så ring legen i morgen tidlig og bed han titte på det.
jeg ringte legen dagen etter at jeg merket smerten i låret (sånn trykkende sprengende smerte), og ble da sendt på sykehuset med en gang.
finn ut av det hvis du er usikker. ikke la det gå. hvis det skulle være en propp så må det behandles. uten behandling blir ting bare værre.
lykke til

Takk for svar. [:)]

Trur kanskje det ikkje er blodpropp ettersom eg ikkje har hevelse og det har gått over tid (fleire veker). Men skal uansett ringe legen og få det sjekka sidan det gjer vondt. Håper berre det er ein nerve, eller at dei iallfall finn ut kva det er ..

Blodpropp vart heldigvis utelukka hos legen i dag! [:)] Han sa det ikkje var det pga. leggen ikkje var hoven. Sannsynligvis er det belastningsskade eller ein nerve i press, så han råda meg til å kontakte fysio for behandling og råd. Godt å utelukke at det ikkje er noko farleg, iallfall. [:)]

Back
Topp