Blodprøvesvar på helsekortet

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Har legen deres fylt inn resultatene av blodprøvene på helsekortet?

Jeg tok disse prøvene da jeg var på kontroll i uke 12, og skal egentlig ikke tilbake til han før i uke 24. Men så kommenterte jordmor det at jeg ikke hadde blodtypearket og at resultatene ikke var fylt inn da jeg var der i uke 16.
Neste uke skal jeg på OUL, så nå lurer jeg på om jeg må bestille ekstra time for å få fylt inn dette.
 
Du kan bare stikke innom legekontoret å få papirene av sekretæren. Evt ring først. Men du trenger ikke legetime for det
 
Jeg ville ringt legen og spurt. Han kan sikkert sende blodprøvesvarene i posten, slik at du evt kan fylke det inn selv :)
 
Nei han har ikke skrevet ned mine
 
Fikk tilsendt eget a4 ark i etterkant av 11-ukers kontrollen
 
Jeg gikk og fikk en utskrift, så da har jeg ihvertfall det. Jeg glemte å spørre om det arket med blodtypetesten, men jeg får ta det en annen gang
 
Legen min er veldig sløv på det, men jordmor mente det skulle føres inn, så hun sa jeg evt bare måtte ta med blidprøvesvarene ved siden av på OUL.
 
Ikke fylt på helsekortet nei. Har fått resultatene på helsenorge.no, så jeg skriver de ut og legger sammen med helsekortet :)
 
Min lege har heller ikke gjort der og jordmor etterlyste. Hun mente jeg skulle ta kontakt med legen og få prøvesvarene mine i papirform... på den måten kunne vi fylle det inn hos henne.
 
Back
Topp