Blodprøveskrekk:S

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
var og tok blodprøver i dag, di som taes i forbindelse med graviditeten...

jeg haaaater det...

greit at hun skal stikke i meg, det gjør ikke noe, men når jeg såg at hun skulle holde på til hun hadde fått 4 glass!! da kjente jeg det på kroppen[&:]

hater følelsen jeg får når glassene fylles opp... blir småsvimmel når jeg sitter der[:'(]
venter og venter på at hun skal bli ferdig... synes alltid tida går så sakte når di holder på...

men jeg måtte le litt når hun spurte om jeg var så redd at jeg måtte ligge i tilfelle jeg skulle besvime, men så ille er jeg ikke...

håper det er lenge til neste gang...

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jeg haaaater det...

greit at hun skal stikke i meg, det gjør ikke noe, men når jeg såg at hun skulle holde på til hun hadde fått 4 glass!! da kjente jeg det på kroppen[&:]

hater følelsen jeg får når glassene fylles opp... blir småsvimmel når jeg sitter der[:'(]
venter og venter på at hun skal bli ferdig... synes alltid tida går så sakte når di holder på...

men jeg måtte le litt når hun spurte om jeg var så redd at jeg måtte ligge i tilfelle jeg skulle besvime, men så ille er jeg ikke...

Du er ikke alene, jeg HATER også sprøyter, tok blodprøve på mandag, kjente ingenting når du stakk inn, oh fkk tømt 5 glass eller noe, men når ho skulle ta den ut så gjore det dritt vondt, er skikkelig støl i armen 2 dager etter på jeg,hehe[:D]
Uansett hvor mye blodprøver jeg tar så blir det aldri vant med det.. gruer meg like mye hver gang

er ikke noe moro det nei, men jeg gruer meg alltid mest til de skal stikke. Selve stikke gjør ingenting, det er bare spenninga i forveien[8D] sist hadde jeg da ei litt ny ei, eller så var det dårlig trykk i beholderene så det tok ekstra lang tid når hun skulle fylle de[;)]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

er ikke noe moro det nei, men jeg gruer meg alltid mest til de skal stikke. Selve stikke gjør ingenting, det er bare spenninga i forveien[8D] sist hadde jeg da ei litt ny ei, eller så var det dårlig trykk i beholderene så det tok ekstra lang tid når hun skulle fylle de[;)]

grøsser i kroppen[&:]

Ekke no glad i sprøyter/blodprøver jeg heller.. Men ble litt ganske kurert av å gå studevalget mitt. MEN jeg ligger enda, og da går det helt supert hver gang[:D]

hehe. jeg må ligge hver gang jeg skal ta blodprøve :p blir svimmel. har hendt at jeg har besvimt også, så har funnet ut at det er like greit å ta de liggende ;) og ha en vannflaske i nærheten :)

ORIGINAL: ingrid86

hehe. jeg må ligge hver gang jeg skal ta blodprøve :p blir svimmel. har hendt at jeg har besvimt også, så har funnet ut at det er like greit å ta de liggende ;) og ha en vannflaske i nærheten :)

uff...[&:]

sitter bare og venter på at jeg skal besvime når di holder på[:o] 

ORIGINAL: tinuzz

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jeg haaaater det...

Du er ikke alene, jeg HATER også sprøyter, tok blodprøve på mandag, kjente ingenting når du stakk inn, oh fkk tømt 5 glass eller noe, men når ho skulle ta den ut så gjore det dritt vondt, er skikkelig støl i armen 2 dager etter på jeg,hehe[:D]
Uansett hvor mye blodprøver jeg tar så blir det aldri vant med det.. gruer meg like mye hver gang

jeg fikk vondt i motsatt arm i dag jeg[&:] synes det var rart[8D] sambo synes jeg er den pingla[8D]

Jeg har også sprøyteskrekk.... Off. Måtte be om å få ligge fordi jeg besvimer nesten alltid.

Æsj, ekkelt når de fyller opp 4-5 glass ja... Heldigvis går det fort, og selve stikket syns jeg egentlig ikke er vondt. Men jeg snur meg helt vekk og tenker på sommeren[:D][:D] Da er det ikke så ille likevel, når jeg ikke tenker på hva de gjør med meg og jeg ikke ser det.

Skjønner deg kjempegodt!!

Jeg har alltid hatt skrekk for det, siden de aldri finner blodårene mine, de årene jeg bodde i Molde så ble jeg sendt til sykehus for at de skulle klare å ta blodprøver.

Når jeg tok prøvene nå denne gangen tok det vel nesten 25 minutter før de fant blod, det er helt forferdelig...

ORIGINAL: littlebaby2010

I ett blodprøve glass tar de fra 2-4 ml blod, så det er ikke så mye som går med. Hvis det er noen trøst. Jeg også synes det var kjempe mye før men etter å ha tatt blodprøver hverdag i jobben min og jeg fikk mer kunnskap om det gikk det greit. Og jeg måtte ligge hver gang de skulle ta av meg før for jeg svimte faktisk av... følte at de skulle tappe hele meg. 

regnet med det ikke er så masse i glassene, er ille nok å sitte der og vite at de tapper meg for blod...

sitter bare og teller ned på glassene og venter på at hun skal bli ferdig...

kan ikke tro det er noe morro og svime av når man tar prøver[:o]

ORIGINAL: MiMiTa

Skjønner deg kjempegodt!!

Jeg har alltid hatt skrekk for det, siden de aldri finner blodårene mine, de årene jeg bodde i Molde så ble jeg sendt til sykehus for at de skulle klare å ta blodprøver.

Når jeg tok prøvene nå denne gangen tok det vel nesten 25 minutter før de fant blod, det er helt forferdelig...

tror jeg hadde nekta å tatt blodprøve hadde de måttet holde på så lengee[:o]

Jeg vet akkurat hvoirdan du har det, men jeg ligger også da så jeg ikke skal besvime hehe!

Jeg synes det verste er da de skal finne en bra åre. Det er ikke så lett å finne hos meg og det kan virke som om de spretter unna når de stikker. Så hvis de begynner å rote der inne så blir jeg veldig svett kjenner jeg og begynner og døse av litt! Så da sitter jeg bare og venter på¨at de skal bli ferdig og enig med deg, det er mye blod og laaaang tid!

Back
Topp