Blodprøver

Bid-jojo007

Gift med forumet
Himmelbarn
Junispirene24❤️
Hei. Når tenker dere å ta blodprøver osv? Jeg har så lyst å sjekke ift antistoffer da jeg er rhesus negativ. Prøver å finne ut når jeg kan ta det. Mener jeg tok alle prøver i uke 12, men hvis jeg kan ta denne prøver tidligere så ønsker jeg det
 
Tok masse blodprøver på første svangerskapskonsultasjon i dag. Vet ikke om de ser etter det du nevner her, aldri gjort dette før:oops: Men gjorde hvertfall det som er standard prosedyre. Er 6+4:happy:
 
Tok masse blodprøver på første svangerskapskonsultasjon i dag. Vet ikke om de ser etter det du nevner her, aldri gjort dette før:oops: Men gjorde hvertfall det som er standard prosedyre. Er 6+4:happy:
Okei. For sist jeg var gravid ble alt dette tatt i uke 12. Men siden jeg har rhesus negativ, så vil jeg vite ift antistoffer. Alt det andre kan jeg like godt ta senere.
 
Jeg har bestilt legetime for blodprøver og slikt rundt 8+5, er mange blodprøver man bør ta tidlig.
Tror rhesus negativ først ble sjekka skikkelig rundt uke 24. Så de sjekker blodtypen din tidlig, men ikke hvordan fostret sitt er i forhold til ditt før senere https://oslo-universitetssykehus.no...informasjon-til-deg-som-gravid-og-rhd-negativ
Ja, blodprøve ift blodtype til foster er rundt uke 24 ja. Datra har samme blodprøve så jeg slapp unna diverse sprøyter. Men vil sjekke ift antistoffer. Men jeg kan kanskje gjøre dette om et par uker da?
 
Back
Topp