Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange DPO var du igår da du tok prøven? 9-10? Jeg er 11 DPO idag med siste mens 10 september. Men hadde el på CD17 da. Tror verdien er helt innafor så tidlig, og sålenge det stiger normalt så er nok alt i ordenEtter mine beregninger så er jeg ca 3 + 3/4 (trur jeg) siste mens 14 september.
Fått positive tester siden starten av denne uka.
Sjekket hcg i går hos legen, svar nå nettopp. Og den er på 33. Er det lavt? Er jo tidlig ennå…
Har iiiiiingen anelseHvor mange DPO var du igår da du tok prøven? 9-10? Jeg er 11 DPO idag med siste mens 10 september. Men hadde el på CD17 da. Tror verdien er helt innafor så tidlig, og sålenge det stiger normalt så er nok alt i orden![]()

Vet ikke siden jeg har kun tatt denne. Grunnen til at jeg var så tidlig hos legen var for å bli henvist til gyn sia jeg har en exu fra før og mangler en eggleder. Og da tok vi blodprøve samtidig33 er ikke et lavt tall 10 DPO tenker jeg! Har du stigning på testene?![]()
har også hatt exu, og venter på time til ultralyd i uke 6. Skal også måle hcg med to dagers mellomrom til uka. Om du ønsker kan du sende legen din en melding og spørre om hen rekvirerer en til blodprøve til deg, da det er stigningen som er viktig og ikke enkeltverdien
Hcg bør ligge på ca 100 (eller mer) 14 dpo. Den skal doble seg ca hver 48 time, så om du har 33 på 10 dpo, så er det et fint tallEtter mine beregninger så er jeg ca 3 + 3/4 (trur jeg) siste mens 14 september.
Fått positive tester siden starten av denne uka.
Sjekket hcg i går hos legen, svar nå nettopp. Og den er på 33. Er det lavt? Er jo tidlig ennå…
Takk for svar, får håpe den gjør detHcg bør ligge på ca 100 (eller mer) 14 dpo. Den skal doble seg ca hver 48 time, så om du har 33 på 10 dpo, så er det et fint tall
Haha ja om jeg leser meldingen ordentlig så ser jeg jo at du spør om stigning på testeneJeg tenkte på graviditetstestene? Jeg tester hver dag for å holde litt kontroll på om det stiger. Det er selvfølgelig ikke noe alle gjør. Bare jeg som er sykt kontrollfreakhar også hatt exu, og venter på time til ultralyd i uke 6. Skal også måle hcg med to dagers mellomrom til uka. Om du ønsker kan du sende legen din en melding og spørre om hen rekvirerer en til blodprøve til deg, da det er stigningen som er viktig og ikke enkeltverdien
![]()
Forrige mnd da jeg hadde kjemisk så var det veldig dårlig stigning. Så om det stiger greit hos deg så er nok alt fintHaha ja om jeg leser meldingen ordentlig så ser jeg jo at du spør om stigning på testene![]()
Ja det har vært stigning på dem![]()