Blodprøver

Aha så jeg som tok dem idag ca klokken 10.30, får dem enten i morgen eller ikke før mandag?

Etter mine beregninger så er jeg ca 3 + 3/4 (trur jeg) siste mens 14 september.
Fått positive tester siden starten av denne uka.
Sjekket hcg i går hos legen, svar nå nettopp. Og den er på 33. Er det lavt:(? Er jo tidlig ennå…

Sjekket hcg i går hos legen, svar nå nettopp. Og den er på 33. Er det lavt:(? Er jo tidlig ennå…
Hvor mange DPO var du igår da du tok prøven? 9-10? Jeg er 11 DPO idag med siste mens 10 september. Men hadde el på CD17 da. Tror verdien er helt innafor så tidlig, og sålenge det stiger normalt så er nok alt i orden :)

Hvor mange DPO var du igår da du tok prøven? 9-10? Jeg er 11 DPO idag med siste mens 10 september. Men hadde el på CD17 da. Tror verdien er helt innafor så tidlig, og sålenge det stiger normalt så er nok alt i orden :)
Har iiiiiingen anelse:nailbiting::smiley-ashamed008
Jeg målte ikke etter EL, bare tenkte at rundt 1uke- halvanna uke til to uka etter mens:laughing002
Men testet positiv på tidlig test tirsdagsmorgen og er ennå positiv sånn sett. Men jeg var vel kanskje 10 dpo i går

33 er ikke et lavt tall 10 DPO tenker jeg! Har du stigning på testene?:)

33 er ikke et lavt tall 10 DPO tenker jeg! Har du stigning på testene?:)
Vet ikke siden jeg har kun tatt denne. Grunnen til at jeg var så tidlig hos legen var for å bli henvist til gyn sia jeg har en exu fra før og mangler en eggleder. Og da tok vi blodprøve samtidig :) så skal ikke ta flere prøver:) men greit å vite at det ikke er et lavt tall :)

Jeg tenkte på graviditetstestene? Jeg tester hver dag for å holde litt kontroll på om det stiger. Det er selvfølgelig ikke noe alle gjør. Bare jeg som er sykt kontrollfreak :hilarious: har også hatt exu, og venter på time til ultralyd i uke 6. Skal også måle hcg med to dagers mellomrom til uka. Om du ønsker kan du sende legen din en melding og spørre om hen rekvirerer en til blodprøve til deg, da det er stigningen som er viktig og ikke enkeltverdien:Heartred

Hcg bør ligge på ca 100 (eller mer) 14 dpo. Den skal doble seg ca hver 48 time, så om du har 33 på 10 dpo, så er det et fint tall

Jeg tenkte på graviditetstestene? Jeg tester hver dag for å holde litt kontroll på om det stiger. Det er selvfølgelig ikke noe alle gjør. Bare jeg som er sykt kontrollfreak :hilarious: har også hatt exu, og venter på time til ultralyd i uke 6. Skal også måle hcg med to dagers mellomrom til uka. Om du ønsker kan du sende legen din en melding og spørre om hen rekvirerer en til blodprøve til deg, da det er stigningen som er viktig og ikke enkeltverdien:Heartred
Haha ja om jeg leser meldingen ordentlig så ser jeg jo at du spør om stigning på testene :laughing002 :smiley-ashamed008
Ja det har vært stigning på dem :)

Haha ja om jeg leser meldingen ordentlig så ser jeg jo at du spør om stigning på testene :laughing002 :smiley-ashamed008
Ja det har vært stigning på dem :)
Forrige mnd da jeg hadde kjemisk så var det veldig dårlig stigning. Så om det stiger greit hos deg så er nok alt fint :joyful:

Back
Topp