her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014 5 Mar 2014 #21 lille_mjau skrev: man blir testet for HIV også, hvis man vil ^^ Klikk for å utvide … Ok. Fikk ikke spørsmål om det.
lille_mjau skrev: man blir testet for HIV også, hvis man vil ^^ Klikk for å utvide … Ok. Fikk ikke spørsmål om det.
J julina Betatt av forumet 5 Mar 2014 #22 Du vet den lyden når du drikker med et sugerør, og så er det nesten tomt for drikke i glasset? Sånn føltes det da hun tømte meg for blod i dag
Du vet den lyden når du drikker med et sugerør, og så er det nesten tomt for drikke i glasset? Sånn føltes det da hun tømte meg for blod i dag
Mammaokt2014 Etterlengtet gull i magen <3 5 Mar 2014 #23 Usj :/ sånn var det på det 6 glasset hun tok av meg.. Akkurat som at jeg nesten var tom for blod.. Godt å få gjort da
Usj :/ sånn var det på det 6 glasset hun tok av meg.. Akkurat som at jeg nesten var tom for blod.. Godt å få gjort da
trulte Elsker diskusjoner Oktoberskatter 2014 5 Mar 2014 #24 Jeg hadde 3 glass. Hiv er valgfritt. men de må nå bare teste bryr meg ikke om det. Har ingen skrekk mot de blodprøvene.
Jeg hadde 3 glass. Hiv er valgfritt. men de må nå bare teste bryr meg ikke om det. Har ingen skrekk mot de blodprøvene.