Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg fikk ikke svar på annet enn blodtype, rhesus, hiv og syfilis???? ingen ting annet man blir testet for da man tar blodprøver? tenker jern, hepatitt osv jeg da.....
Å, der fikk du meg til å komme på det ja!
Jeg fikk det brevet i dag, der sto det blodtype + en ting til ..rhesustingenellerhvadeter:P Men nå kom jeg på, at i forrige svangerskap fikk jeg det samme. Og jordmor reagerte på det, så jeg måtte hente et nytt ark på legekontoret hvor det sto mange flere ting. :P
De tester mye annet også men fikk ikke disse svarene på ark men jm hadde de og leste de opp.. De verdiene vil jo mest sansynlig endre seg i løpet av svangerskapet så er ikke gjeldene ved fødsel alikevel..
Er ganske sikker de tester endel annet også, bl.a. stoffskiftet, men tror du kun får beskjed hvis det er noe "galt" med det. Det andre trodde jeg ble krysset av på helsekortet.
ja, jeg også syntes at det var så rart at man ikke fikk med jern nivåene...
jeg er veldig svimmel og slapp, så jeg dro på apoteket for å få tak i jern tabeletter, mn da ville hun på apoteket vite jern nivået, så hun visste hva jeg måtte kjøpe, og hun sa: det får du svar på hvis du henter arket med svar på blodprøvene du tok hos legen....