Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dra på legevakt eller volvat og be om å ta den blodprøven derDe er jo oppe i helgene. Du har vel kanskje en rekvisisjon?
Volvat oslo er åpen alle dager. Ikke alle avdelinger, men blodprøveavdelingen hører jo til legevakta, så jeg vil jo tro det. Ring de hvis du er usikker, eller hør med legevakta di. En av de bør jo klare å ta en blodprøve på deg i helgen. Litt dyrere enn fastlege, men skitt auHar de åpent på lørdag på volvat? Er det jeg skal tatrodde de bare var oppe til 20 på fredag..
Volvat oslo er åpen alle dager. Ikke alle avdelinger, men blodprøveavdelingen hører jo til legevakta, så jeg vil jo tro det. Ring de hvis du er usikker, eller hør med legevakta di. En av de bør jo klare å ta en blodprøve på deg i helgen. Litt dyrere enn fastlege, men skitt au![]()
Det årner seg nok uansettJeg skal til Volvat i Fredriksstad. Men skal ringe de å høre. Ellers kan jeg kanskje ta de på cd 1(i morgen) eller cd 4(mandag). Har lest at alt fra cd 1-4 er normalt.. Men om det stemmer det vet jeg ikke.
Det årner seg nok uansettHusker jeg tok prøven på volvat på en lørdag på syklusdag 2
![]()
Jeg skal ta de samme blodprøvene, men fikk beskjed om mellom dag 2 og 5Så kanskje det går greit å vente til dag 4 på mandag?