Var hos legen på onsdag og tok blodprøver. Dem ringte i dag og spørte om jeg kunne komme ned og ta nye prøver for stoffskifte. Vil få svar på dem om en dag eller to. Men jeg kjenner at jeg er skikkelig redd for svaret.. tenk om jeg har hatt lavt stoffskifte før graviditeten. Lest det har en rekke mulige skadeeffekter for barnet. Har vært mye på gråten i dag. Jeg driter i om jeg har lavt stoffskifte, men bekymrer meg mer for barnet i magen. Tenk om det hadde blitt oppdaget tidligere, så kunne jeg hatt begynt behandling før eller etter graviditeten.
Men på en annen side, så kan det hende at det ikke er noe ting. Falsk alarm. Kanskje legen berre ville ha en kontroll til av blodprøvene av stoffskifte.
Er det noen av dere som har blitt spørt om å komme å ta nye blodprøver? Eller har noe erfaringer med stoffskifte og graviditet?
Men på en annen side, så kan det hende at det ikke er noe ting. Falsk alarm. Kanskje legen berre ville ha en kontroll til av blodprøvene av stoffskifte.
Er det noen av dere som har blitt spørt om å komme å ta nye blodprøver? Eller har noe erfaringer med stoffskifte og graviditet?