S supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 Tirsdag kl 15:10 #1 Leverte inn blodprøver på dag 2 av mensen, ser nå att jeg skulle være fastende Hvorfor skal man faste? Må jeg ta nye prøver?
Leverte inn blodprøver på dag 2 av mensen, ser nå att jeg skulle være fastende Hvorfor skal man faste? Må jeg ta nye prøver?
M Maja82 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Assistert-jentene Tirsdag kl 15:53 #2 supermom skrev: Leverte inn blodprøver på dag 2 av mensen, ser nå att jeg skulle være fastende Hvorfor skal man faste? Må jeg ta nye prøver? Klikk for å utvide … Jeg fikk aldri beskjed om å være fastened
supermom skrev: Leverte inn blodprøver på dag 2 av mensen, ser nå att jeg skulle være fastende Hvorfor skal man faste? Må jeg ta nye prøver? Klikk for å utvide … Jeg fikk aldri beskjed om å være fastened
I IFA Flørter med forumet Tirsdag kl 16:07 #3 supermom skrev: Leverte inn blodprøver på dag 2 av mensen, ser nå att jeg skulle være fastende Hvorfor skal man faste? Må jeg ta nye prøver? Klikk for å utvide … Sikkert for å måle fastende blodsukker. Vil ikke tro at de andre prøvene blir påvirket av det.
supermom skrev: Leverte inn blodprøver på dag 2 av mensen, ser nå att jeg skulle være fastende Hvorfor skal man faste? Må jeg ta nye prøver? Klikk for å utvide … Sikkert for å måle fastende blodsukker. Vil ikke tro at de andre prøvene blir påvirket av det.
DinaD Elsker forumet Assistert-jentene Skuddårsspirene 2024 Tirsdag kl 18:17 #4 De prøvene som er viktig vil ikke ha noe å si om du er fastende eller ikke
S supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 Tirsdag kl 00:11 #5 Okey, da tenker jeg ikke mer på det Takk for svar