Blodprøve i dag 13dpo- HCG 144! Hva har dere andre hatt?

Ååå, jeg er såå gla!! Dette er iallefall ikke lavt. Spennende på stigningen på fredag :love7
Jeg er skikkelig preggis :happy:

Definitivt preggis noen mulighet for to? Har du tester noe samme dag som blodprøven? Spennende å se styrken på testen ifht HCG

Min var 111 på 14 dpo
 
Gratulerer!! Jeg hadde 450 14 dpo med tvillinger :) De ville ikke ta flere prøver så vet ikke hvordan stigningen var.
 
Så kjekt. Et godt hcg-tall dette:)Gratulerer så mye! Tok også blodprøve på 13dpo (avdelingen stengte for sommeren på 14dpo, når de normalt tar prøver). Da hadde jeg 312:hilarious:Satte bare inn ett embryo - hvis ikke hadde de trodd det var tvillinger.
 
Jeg hadde 388 og 411 i hcg 14 dpo med de to barna jeg fikk. Det var ivf og begge single- graviditeter.
Mistet de to som hadde 67 på 13 dpo og 110 i hcg 14 dpo.

Jeg tror d r vanskelig å si at det og det nivået = barn og det og det = abort.
Det er så forskjellig fra graviditet til graviditet hva nivået er 14 dpo og hvilken som fører frem.

Du er jo graviiiiiiid og det er det aller viktigste!

Gratulerer så mye!
 
Da jeg var gravid med sønnen min hadde jeg HCG på 38 14 dpo. Så HCG behøver ikke å være høy for å lykkes ;) Noen produserer mindre HCG.
 
114 19 dpo her, så dette går nok galt..
 
Definitivt preggis noen mulighet for to? Har du tester noe samme dag som blodprøven? Spennende å se styrken på testen ifht HCG

Min var 111 på 14 dpo

Vi satt inn en fryst blasto, så da må den ha delt seg? Er det mulig da?
Jeg har ikke tatt noen flere tester siden 12dpo, bare for st jeg ikke skal bli bekymra for dårlig stigning på tester ;)
 
OPPDATERING!

Har fått svaret på blodprøva i dag 15dpo på 490! Kjempefornøyd med stigningen :Heartred

Nå er neste skritt UL 6+5, 5 desember :hello2
 
114 19 dpo her, så dette går nok galt..
Som jeg skrev over deg hadde jeg HCG på bare 38 på dag 14 da jeg var gravid med sønnen min :)
 
Tusen takk! Da er vi spent på UL, for nå på dag 15 har jeg 490 i hcg!!
Har satt inn 1 blasto, kan det dele seg da?
Gratulerer!! Kanskje det;) Vet ikke helt? Jeg hadde over 200 12 dpo siden jeg fikk 2-3 på CBD da, og vi satt inn to todagers egg, så visste at muligheten for tvilling var tilstede. Selv med den hcg-verdien kunne det gå begge veier :)
 
Gratulerer!! Kanskje det;) Vet ikke helt? Jeg hadde over 200 12 dpo siden jeg fikk 2-3 på CBD da, og vi satt inn to todagers egg, så visste at muligheten for tvilling var tilstede. Selv med den hcg-verdien kunne det gå begge veier :)

Takk!! Jeg har visst en litt høy stigning til enling og normal lav for tvillinger :wacky: jaja, får uansett svaret om litt over 2 uker. Vi er bare veldig gla for at det har klaffa, uansett 1 eller 2 :)
 
Back
Topp