Ettersom disse symptomene nesten har forsvunnet, så sendte jeg en liten bekymringsmelding til legen idag. Har sikkert ikke noe å være bekymret for, men synes bare det er litt ekkelt å ikke vite hva som skjer.
Så i morgen skal jeg ta blodprøve for å sjekke HCG nivået, og tilbake igjen på mandag for å gjøre det samme.
Er så redd for at det ikke stiger. At den lille magefølelsen jeg har stemmer.. Tenk om det lille knøttet har sluttet å vokse, at hjertet ikke slår lenger. Liker ikke å tenke slik
Trodde jeg skulle være mer rolig denne gangen, noe jeg var frem til igår.. Hater denne følelsen!
Så i morgen skal jeg ta blodprøve for å sjekke HCG nivået, og tilbake igjen på mandag for å gjøre det samme.
Er så redd for at det ikke stiger. At den lille magefølelsen jeg har stemmer.. Tenk om det lille knøttet har sluttet å vokse, at hjertet ikke slår lenger. Liker ikke å tenke slik
Trodde jeg skulle være mer rolig denne gangen, noe jeg var frem til igår.. Hater denne følelsen!
Jeg føler også at symptomene plutselig forsvant og når jeg tok en clearblue test som jeg demonterte så var testen ikke sterkere, men heller svakere enn den var sist uke (vil ikke anbefale å teste, fikk helt noia av det). Dro til legen i dag som målte HCG nivået ved blodprøve og skal tilbake på mandag for test nr 2, men det er ikke lett å finne frem nok tolmodighet til å vente på svaret