Blodprøve etter innsett

Lykke3

Flørter med forumet
Er det vanlig prosedyre å ta blodprøve 14 dager etter innsett eller tar man en graviditetstest? Får man tatt blodprøve hos fastlege og hvor lang tid tar det å få svar? :) Får sikkert vite mer om dette etter innsett imorgen, men når man lurer på noe i dag, så kan jeg likså spørre dere ;) Er så "grønn" på dette xsmile9

Er det vanlig prosedyre å ta blodprøve 14 dager etter innsett eller tar man en graviditetstest? Får man tatt blodprøve hos fastlege og hvor lang tid tar det å få svar? :) Får sikkert vite mer om dette etter innsett imorgen, men når man lurer på noe i dag, så kan jeg likså spørre dere ;) Er så "grønn" på dette xsmile9
Ja det e vanlig prosedyre :) om du vil gjere det hos fastlege eller på klinikken e opp til deg men du får svar samme dag om du gjer det på klinikken :) legene må sende blodprøvene til lab. så da tar det lengre tid å få svar :) masse lykke til! Så spennende :D

♡ Termin 6. Februar ♡

De to klinikkene jeg har vært innom, Haugesund (offentlig) og Hausken (privat), har ikke bedt om blodprøve, bare hjemmetest. Så det er tydeligvis litt ulik praksis.
Synes det er helt greit å teste hjemme.

Sent from my iPhone using BV Forum

De to klinikkene jeg har vært innom, Haugesund (offentlig) og Hausken (privat), har ikke bedt om blodprøve, bare hjemmetest. Så det er tydeligvis litt ulik praksis.
Synes det er helt greit å teste hjemme.

Jeg har også hørt det er ulik praksis rundt omkring. Men nå fikk jeg da tatt denne blodprøven idag. Spent på hcg-nivået da :) Håper de ringer snart.

På riksen tar man blodprøve 12 dager etter innsett!

Jeg hører ti St.Olavs, og de krever kun vanlig test. :)

takk for svar :) fikk vite i dag at jeg skal ta blodprøve den 9 juli, så det er 19 dager etter innsett.. men kommer garantert til å ta en test eller to før den tid :D

Back
Topp