Pogo Gift med forumet 22 Nov 2009 #1 I morgen skal jeg spise blodpannekaker for første gang.. Er det godt? Hva serverer men til det?
Jenniz Gift med forumet 22 Nov 2009 #2 da vi spiser blodpudding (må bare legge till att jeg snakker om den svenske, namnam!!!!) så spiser vi cottage cheese attåt, det er kjeeempe godt! Men till blodpannekaker vet jeg ikke... har verken smakt eller hørt om det før[:-]
da vi spiser blodpudding (må bare legge till att jeg snakker om den svenske, namnam!!!!) så spiser vi cottage cheese attåt, det er kjeeempe godt! Men till blodpannekaker vet jeg ikke... har verken smakt eller hørt om det før[:-]
Helenewest Forelsket i forumet 22 Nov 2009 #3 Når mamma spiser blodklubb spiser de med bare bacon og sukker ved siden av... men vet ikke om det er det samme med blodpannekaker[8|]
Når mamma spiser blodklubb spiser de med bare bacon og sukker ved siden av... men vet ikke om det er det samme med blodpannekaker[8|]
Pogo Gift med forumet 22 Nov 2009 #4 Jeg tror i alle fall vi skal ha sirup. Er ikke det vanlig på blodpudding?
@dnim Forumet er livet 22 Nov 2009 #5 Aldri smakt. Kjem nok ikkje til å skje heller, er litt kresen eg når det gjeld blod- og innmat.