Blodig utflod :/

Lush

Forelsket i forumet
Hadde litt blod i utfloden i går når jeg gikk på toalettet, var kun 1 gang.
Men nå skjedde det igjen. :/
Noen som har opplevd dette?

Det trenger ikke være noe galt, men om du er bekymra ville jeg uansett ringt legen for å høre.
Det er bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite...

bakemamma skrev:
Det trenger ikke være noe galt, men om du er bekymra ville jeg uansett ringt legen for å høre.
Det er bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite...

Ringte dem i går, og de sa det var HELT normalt. Noe jeg ikke kan skjønne. Følte ikke akkurat at de tok meg seriøst. Er 2 dager til UL, så skal prøve å holde ut.

Hvis jeg har forstått det riktig, er det veldig veldig vanlig, og man trenger ikke bekymret med mindre det kommer veldig mye, varer lenge og endrer seg til koagulert (klumpete) blod, eller er ledsaget av smerter. Jeg ble beroliget av det, ihvertfall. Og vi har rett og slett mer blod i kroppen nå, og lettere for å blø overalt hvor huden er tynn. Her kommer neseblodet rett som det er, og tannkjøttet blør når jeg pusser tenner. Det er jo litt mindre skummelt, men det er like lite farlig :)

Jeg skulle akkurat til å lage en tråd om dette - for da jeg tørket meg i sta var utfloden helt orange (blærk - litt ekkelt) :-P Kjenner jenta vår sparker nå, så er rolig. Men tror jeg tar en telefon til legen uansett, kan jo være jeg har noe infeksjon eller noe annet.

Godt å høre at dette er normalt iallefall :-)

Er nok helt ufarlig:) du får jo sjekke alt på ul om 2 dager :) men skjønner jo at du er bekymret.

Jeg hadde det i uke 9, og det skyldes en lett blødende livmorhals .

Aldri blødd, men har forstått at det er ganske normalt.
Er du engstlig å det kommer mer hadde jeg ringt jordmor

Huff, håper det er en ufarlig blødning. Fordelen er at du skal på UL om 2 dager. Husk å si i fra om den slik at de kan sjekke om det er noe :) Krysser fingrer for at alt er bra.

Tror at så lenge du ikke blør mye og har smerter i tillegg, så er det vel normalt.
Det er litt lettere å blø fra slimhinner når man er gravid (jeg blør f.eks fra nesa, noe jeg vanligvis aldri gjør). Satser på at det går bra :-) Lykke til på UL.

Back
Topp