Blodig slim

Babyinov16

Flørter med forumet
Beklager detaljer, men blir bare litt bekymret. I dag er jeg 17+5 og i kveld etter å ha vært på do så jeg lyserosa på papiret og litt slim med blod. Noen som har opplevd det samme? Eller vet om jeg bør dra på legevakten å sjekke om alt er i orden?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde noe lignende veldig ofte i starten, men tror det kommer av tunge løft og slikt på jobben. Etter at jeg ble sykmeldt så har jeg ikke hatt det.
Jeg ringte legen, og hun mente det var normalt, men ville ringt for sikkerhetsskyld uansett om det hadde skjedd igjen nå. :)

Ok, takk for svar :) Jobber på småbarnsavdeling i barnehage og er mye løft i hverdagen. Ringte legevakten og venter på telefon fra lege nå. Får bare vente å se hva han sier.

Ble du sykemeldt pga dette?

Beklager detaljer, men blir bare litt bekymret. I dag er jeg 17+5 og i kveld etter å ha vært på do så jeg lyserosa på papiret og litt slim med blod. Noen som har opplevd det samme? Eller vet om jeg bør dra på legevakten å sjekke om alt er i orden?

Er jo vanlig å blø litt etter sex, ellers skal man jo helst ikke blø... Lykke til, satser på at alt er bra!

Lurt å ta kontakt med lege uansett :) Jeg har ikke hatt det, men legen min snakket om at man feks kunne få dette hvis slimproppen gikk flere ganger i svangerskapet. Håper alt er i orden!!

Vært hos legevakten og fikk høre hjertelyden. Ble sykemeldt og fikk beskjed om å ta det helt med ro. Skal til ultralyd en av de nærmeste dagene for å sjekke hva som kan være årsaken til blødningen. Håper alt går bra med den lille<3

Jeg får det etter hvert samleie iallfall.../

Er ikke helt uvanlig med ufarlige småblødninger, men alltid greit å få det sjekket bare for å være på den sikre siden! Vi vil jo ikke ta noen sjanser :)

Så bra du ble sykemeldt og kan ta det med ro! Lykke til på ul, satser på en ufarlig blødning!! :-)

Var på ultralyd i dag og alt sto bra til med bebisen. Fikk ikke noen svar på hvorfor det var blødning, men det har gitt seg nå. Fikk vite at vi venter en jente og terminen ble flyttet til 1 september <3

Så fantastisk :-) Gratulerer med jente baby i magen :-)

Så bra at du fikk det sjekket og alt er vel. :)

Blødninger er ikke uvanlige, men bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite er nå mitt motto! ;)

Gratulerer med jente i magen! Ta det helt med ro. Blødninger er som regel et tegn på at man må ta det rolig. Som regel helt ufarlig. Kos deg masse på sofaen med god samvittighet!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer! :) Har heldigvis ikke hatt blødninger (enda), men blir jo hysterisk av mindre, så hadde også gått og fått det sjekket ;) Lykke til videre :)

Back
Topp