hjelp :/ jeg er jo muligens gravid, å jeg skulle hatt mensen nå, men har bare ei rar blødning. å i dag tidlig når jeg sto opp å skulle skrifte truse låg der litt blodig slim. så gikk jeg bort til skuffa å skulle ta ei ny truse. da kjente jeg noe som drypte på innsida av ankelen min, å der såg jeg ei lita slimette blodstripe, å så tok jeg handa mellom beina for jeg kjente at noe rant, å da fikk jeg slim i handa. å så tok jeg en handduk satt meg oppå den å etter det har det ikke kommet noe mer. det er bare litt blod, men er ikke vanlig farge det heller.
å dette har jeg aldri opplevd, å når jeg søkte på google viste det også til graviditet, og det samme med det at jeg faktisk blør men det er bare småblødninger. å det er visst vanlig å ha de 2-3første mnd i graviditeten, å da skjer det gjerne rundt den tiden man egentlig skal ha mensen. noen som har opplevd dette før ?
å dette har jeg aldri opplevd, å når jeg søkte på google viste det også til graviditet, og det samme med det at jeg faktisk blør men det er bare småblødninger. å det er visst vanlig å ha de 2-3første mnd i graviditeten, å da skjer det gjerne rundt den tiden man egentlig skal ha mensen. noen som har opplevd dette før ?