blodig slim..?

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
hjelp :/ jeg er jo muligens gravid, å jeg skulle hatt mensen nå, men har bare ei rar blødning. å i dag tidlig når jeg sto opp å skulle skrifte truse låg der litt blodig slim. så gikk jeg bort til skuffa å skulle ta ei ny truse. da kjente jeg noe som drypte på innsida av ankelen min, å der såg jeg ei lita slimette blodstripe, å så tok jeg handa mellom beina for jeg kjente at noe rant, å da fikk jeg slim i handa. å så tok jeg en handduk satt meg oppå den å etter det har det ikke kommet noe mer. det er bare litt blod, men er ikke vanlig farge det heller.
å dette har jeg aldri opplevd, å når jeg søkte på google viste det også til graviditet, og det samme med det at jeg faktisk blør men det er bare småblødninger. å det er visst vanlig å ha de 2-3første mnd i graviditeten, å da skjer det gjerne rundt den tiden man egentlig skal ha mensen. noen som har opplevd dette før ?

Hei. Jeg har ikke opplevd det selv, men søsteren min hadde blødninger i første del av svangerskapet med alle 3 guttene sine. Er du urolig, så tar du kontakt med lege. Men om du ikke har vondt, så skal du vel slippe å bekymre deg veldig..
Håper du får et svar som kan roe deg.
Klem fra meg ;)

takk for svar :) er kjekt når folk svarer når man skriver, selv om de ikke vet det osv.
http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=90685

men , jeg vet ikke 100% om jeg er det. så jeg får se. men det kan ikke være noe annet. snakka med ei helsesøster å sånn å hun tror også jeg er gravid . har gått opp en bh str på under en mnd også :S
å det stikker rundt brystvortene mine osv.

Tror det bare er veldig liten aktivitet her for tiden, derfor det blir lite svar;)

Ikke opplevd det selv så vet ikke. Hadde festeblødning da, men da var det brunt blod.

Jeg har ikke opplevd noe sånnt, og vet heller ikke om noen som har.. Men så lenge du ikke har vonter er det håpemoticon

Har hatt brun utflod i begge graviditetene. Nå  var jeg på UL i uke 10 og kunne se en blodansamling ved morkaka, ikke farlig men kommer til å blø litt fremover. Håper du finner ut av det snart!!

Back
Topp