Blodig slim *bilde* slimpropp?

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Hjelp så nervøs jeg ble nå! Kjente jeg ble noe våt i trusa og der lå det en lyserosa slimklase, sorry for ekle detaljer. Har murret en del i magen igår og idag, burde jeg være bekymret? Kommer slim som dette på papiret ved hvert tørk

Er det bare slimproppen? Den ser annerledes ut en sist isåfall?

Last edited by a moderator:
Slimproppen regenereres, så trenger ikke nødvendigvis bety så mye. Men ring føden/jordmor hvis du er bekymret

Slimproppen kan dannes på nytt som de andre sier. Men jeg ville alikevell ringt føden for å være på den sikre siden :)

2038ab68ed08ccf91e4c0d913542253a

Om du er bekymret burde du ringe føden!

At det kommer slim på papiret trenger ikke ha noe å si, om slimproppen går trenger heller ikke det ha noe å si. Min har gått to ganger dette svangerskapet og nå kommer deler nesten hele tiden så den får ikke bygget seg opp igjen.

Men blødninger skal man ta alvorlig

Hjelp så nervøs jeg ble nå! Kjente jeg ble noe våt i trusa og der lå det en lyserosa slimklase, sorry for ekle detaljer. Har murret en del i magen igår og idag, burde jeg være bekymret? Kommer slim som dette på papiret ved hvert tørk

Er det bare slimproppen? Den ser annerledes ut en sist isåfall?
Min slimpropp gikk i uke 23. Jeg er i uke 28 nå, og alt går kjempefint:) jeg ringte føden med en gang da, for å være sikker, de sa jeg skulle ringe tilbake hvis jeg fikk kramper/ murringer i mage/rygg (rier) min slimpropp var en stor klump. Har masse slimete utflod hver dag ellers:hungover:

Ja ringte igår kveld :) jeg skulle ringe igjen og komme inn dersom jeg fikk mer smerter eller friskt blod. Det har jeg heldigvis ikke fått. Men er likt som igår.

Skal inn på fredag på sjekk!

Back
Topp