Blodgivere?

Jeg har prøvd å bli, men får ikke lov [:(]
Har skikkelig lyst, men får jeg ikke så får jeg ikke [:o]

Får ikke lov å bli fordi jeg har seksuell omgang med en utenlandsk mann (også kjent som gubben) fra "Hepatitt B"-land

Jeg har vært giver i mange år, men det er lenge siden jeg har gitt nå, pga graviditet og amming... [;)]

Oppfordrer alle som kan og vil til å melde seg som blodgivere! [:)][:D]

Jeg er det ikke, kommer heller aldri til å bli det. Jeg svimer av når jeg tar blodprøver så å ligge å tappe en liter tror jeg neppe går. Uansett har jeg en sykdom så jeg ikke får gitt blod pga medisiner.

Men hedde det gått skulle jeg gjerne gjort det, flott att noen gjør det

ORIGINAL: Nala

Jeg har vært giver i mange år, men det er lenge siden jeg har gitt nå, pga graviditet og amming... [;)]

Oppfordrer alle som kan og vil til å melde seg som blodgivere! [:)][:D]

Her og...anbefaler alle som kan gi, og gjøre det...jeg har bare positiv erfaring med å være blodgiver[:D]

ORIGINAL: kittyb

Jeg har lyst til å bli det, men har ikke kommet så langt enda.. 

må det tas på dagtid? Syns jeg husker noe om det....

ORIGINAL: Kaizer

Jeg har prøvd å bli, men får ikke lov [:(]
Har skikkelig lyst, men får jeg ikke så får jeg ikke [:o]

kan jeg spørre hvorfor du ikke får lov?

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg er det ikke, kommer heller aldri til å bli det. Jeg svimer av når jeg tar blodprøver så å ligge å tappe en liter tror jeg neppe går. Uansett har jeg en sykdom så jeg ikke får gitt blod pga medisiner.

Men hedde det gått skulle jeg gjerne gjort det, flott att noen gjør det

hehe.. de tapper ikke en liter da men... hehe.. skjønner deg da...

ORIGINAL: arika

ORIGINAL: kittyb

Jeg har lyst til å bli det, men har ikke kommet så langt enda.. 

må det tas på dagtid? Syns jeg husker noe om det....

det er jo blodbuss som kjører rundt på dagtid...
men på haukeland har de iallefall åpent til 19 noen dager ... er ikke alle som kan gå tidlig liksom... hehe...

men jeg fikk ikke lov å tappe meg nå enda liksom... måtte vente til juli pga spontanaborten...   hmm....   hvorfor det egentlig? kan forstå når du er gravid, men er jo en stund siden jeg mistet liksom... hehe

har vært blodgiver en stund, men så ville de ikke ha meg lenger....

mente de ikke kunne bruke folk som var på tjokken og greier.... kresene folk[;)]

skal bli igjen etter at jeg har presset ut dette som ligger i magen...

Bor langt unna sykehus, er vel der de tapper blod!?

Vi hadde det som russeaksjon, så har vært blodgiver siden 1995.[:)] Men er en stund siden jeg har fått gitt nå pga jernlageret mitt som ikke vil opp.

Må nok ha den lille skvetten jeg har selv...[8|][8|]

Back
Topp