Blodfortynnende

Høsteple

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei!

Er det flere som går på blodfortynnende her? Hvor lenge skal du gå på det og hvorfor?

Dette er jo ivf graviditet og klinikken har gitt meg resept frem til uke 10. Regner med det er fordi da skal morkaken ta over, men kommer til å ta det opp på lokalsykehuset for jeg er jo livredd for å miste, igjen. Og det er jo grunnen til at jeg får blodfortynnende også :)

Sniker fra mars! Jeg bruker albyl e 75 mg. Skal bruke til jeg er 36 uker. Bruker pga tidligere aborter, er en prøve for å se om det kan hjelpe og det har gått bra til nå hvertfall! Bank i bordet :happy:

Sniker fra mars! Jeg bruker albyl e 75 mg. Skal bruke til jeg er 36 uker. Bruker pga tidligere aborter, er en prøve for å se om det kan hjelpe og det har gått bra til nå hvertfall! Bank i bordet :happy:
Flott! Jeg går på både klexane og albyl e, tror begge er tom uke 10. Så fint det ser ut til å gå bra for deg :D

Jeg går også på begge deler, både pga av hab.ab og fordi blodprøver var i grenseland på antifosfolipid. Lurer på det samme. Skal til gynekolog for tul til fredag, så tenker å spørre da. Skjønner veldig godt h a du mener med at det er skummelt å slutte!!

Sniker fra april.

Jeg går på albyl e ut graviditeten. Jeg tar i tillegg trandate for høyt blodtrykk grunnet nyresvikt. Må ta dette for å unngå svangerskapsforgiftning. Jeg blir fulgt opp på syke huset jevnlig til kontroll.
Er 10 +6. Mitt 3 svangerskap.

Jeg går også på Albyl-E 75mg,og skal gå på det til rundt uke 30,grunnet flere spontanaborter.

Jeg skal begynne med det fra uke 10 og til uke 37. På klinikken jeg hadde innsett sier de det er for å forebygge svangerskapsforgiftning.

Har dere mye bivirkninger av de medisinene? Jeg leste pakningsvedlegget nettopp og det var en lang liste!

Jeg fikk blodpropp i uke 9 og skal gå på Fragmin ut graviditeten pluss 12 uker etterpå. Kvir meg til å måtte sette sprøyter med stor mage, jeg hater sprøyter så høy terskel allerede :inpain:

Back
Topp