Flere her inne som går på blodfortynnende i svangerskapet? Hvor lenge skal dere gå på det?
Jeg skal ta Fragmin frem til tre uker før fødsel og Albyl-e ut svangerskapet, for å forebygge blodpropp. Merker jeg gruer meg til å slutte med Fragmin, som er blitt en trygghet.
Hva skjer med faren for blodpropp de siste tre ukene? Noen som vet? Er så redd for å ha kommet så langt, så skulle det skje noe. Kommer til å være livredd i siste del, og hva om man går over tiden i tillegg
Noen som vet om man kan bli satt igang på termindato pga dette? Utrolig skummelt å skulle slutte med sprøytene...
Jeg skal ta Fragmin frem til tre uker før fødsel og Albyl-e ut svangerskapet, for å forebygge blodpropp. Merker jeg gruer meg til å slutte med Fragmin, som er blitt en trygghet.
Hva skjer med faren for blodpropp de siste tre ukene? Noen som vet? Er så redd for å ha kommet så langt, så skulle det skje noe. Kommer til å være livredd i siste del, og hva om man går over tiden i tillegg

Jeg fikk ikke inntrykk av at dette var noen stor risiko på noen måte, men jeg vet jo ikke noe om det er større eller mindre risiko ved f.eks. leidenmutasjon. Tipper legene hadde latt deg gå på Fragmin frem til fødsel dersom det var noe risiko ved å stoppe lui før