Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkIngen erfaring, men håper du slipper samme problematikken denne gang![]()

Hei,Sniker fra mai. Jeg går på albyl-e dette svangerskapet på grunn av svangerskapsforgiftning i forrige. Er det det samme som du hadde eller er blodpropper en egen greie?
Ganske interessant da legene ikke kan garantere at dette faktisk hjelper så jeg aner ikke om det blir unge i mars eller mai..

og har startet så tidlig som i uke 24 to ganger.Hei,
Nei er nok ikke samme greiene:-/
Men har hørt at noen har effekt av blodfortynnende ved svangerskapsforgiftning også- så håper det hjelper for deg
Her ender blodpropper i morkakesviktog har startet så tidlig som i uke 24 to ganger.

Ingen erfaring. Krysser fingrene for at disse medisinene virker godt og du får et godt svangerskap.
Litt nysgjerrig, hvordan fant de ut av propp i morkaken? Ble det oppdaget på ultralyd

Sniker fra mai. Jeg går på albyl-e dette svangerskapet på grunn av svangerskapsforgiftning i forrige. Er det det samme som du hadde eller er blodpropper en egen greie?
Ganske interessant da legene ikke kan garantere at dette faktisk hjelper så jeg aner ikke om det blir unge i mars eller mai..
Der kom jeg på at jeg skal gå på blodfortynnende jeg også. Fikk beskjed om dette etter forrige svangerskap med svangerskapsforgiftning. Første legetime på onsdag som kommer, er da 6+2, så det blir spennende å se hva legen sier
Går på fragmin fordi jeg har leidensmutsjon. Skal gå på det frem til og med uke 12, og seks uker etter fødsel.
Jeg er 8+6 i dag. Har et svangerskap bak meg, hvor jeg også tok fragmin. Har visst det siden jeg var 14-15 år, pappa har samme som meg og har hatt flere alvorlige blodpropper:O Har du nylig fått vite det?Akkurat det samme her. Bruker klexane pga leiden. Har også fått beskjed om at jeg må bruke det i 6 uker etter fødsel også. Hvor langt er du? Visste du om leiden før du prøvde å bli gravid?
Ja. Vist det i ca 3 mmd nå. Fikk påvist i utredning av habituell abort.Jeg er 8+6 i dag. Har et svangerskap bak meg, hvor jeg også tok fragmin. Har visst det siden jeg var 14-15 år, pappa har samme som meg og har hatt flere alvorlige blodpropper:O Har du nylig fått vite det?
Oi så leiden kunne ha sammenheng med det? Så leit at du har opplevd habituell abort :´(Ja. Vist det i ca 3 mmd nå. Fikk påvist i utredning av habituell abort.
Jeg hadde blodpropper i morkaken ved forrige svangerskap, dette ble ikke merket før etter fødsel, da var morkaken liten med flere sorte partier etter blodpropp.
Går på Albyl-E for å forhindre dette denne gangen, men om det hjelper aner jeg ikke.