Blodfortynnende

Spiredrøm31

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hva er deres erfaringer med blodfortynnende? Har blitt anbefalt å prøve det av andre prøvere.
Skal til Porsgrunn på undersøkelse imorgen i forbindelse med fryseforsøk og vil spør de om det da.
Når evt. i forsøket starter man på dette? (Er jeg kanskje for seint ute til å prøve det dette forsøket?)

Blodfortynnende har jeg kun fått de to gangene jeg har blitt overstimulert (i ferskforsøk). Det er pga fare for blodpropp. Startet da med blodfortynnende da vi oppdaget overstimuleringen noen dager etter innsett.

Takk for svar:)
Sånn i tilfelle andre også lurer så sa de i Porsgrunn at om jeg mister flere ganger litt uti svangerskapet så kan blodfortynnende vurderes.

Hva er deres erfaringer med blodfortynnende? Har blitt anbefalt å prøve det av andre prøvere.
Skal til Porsgrunn på undersøkelse imorgen i forbindelse med fryseforsøk og vil spør de om det da.
Når evt. i forsøket starter man på dette? (Er jeg kanskje for seint ute til å prøve det dette forsøket?)

Har bruk AlbylE :blidfortynnende på de siste 4 forsøkene. Har ingen risiko for blodpropp selv. Legen gav meg det for å få økt sirkulasjon (bedre egg)startet ved stimulering

Jeg brukte fragmin ved dette forsøket som ble positivt. Mener å huske at jeg begynte med det rett etter uttak, fortsatte til uke 11 pga jeg ble overstimulert.
Legene foreslo dette siden vi tidligere har 9 forsøk som ikke førte til noe.

Fikk det pga bedre blodgjennomstrømning og fordi jeg har en blodtilstand der blodet koagulerer for fort. Har brukt det ved hver innsett, både fersk og frys. Har hatt 9 innsett og fått ett barn.

Jeg skal gå på det nå i forbindelse med innsett av fryst blastrocyste. Holder til hos Maigaarden i Aarhus nå. Dette er behandlinga opplegget som legen der har kommet frem til. Skal begynne på de i morgen. Innsett om en uke.

Back
Topp