Blodfortynnende

spireblomsten

Forelsket i forumet
Er det noen fler her som går på blodfortynnende? Jeg fikk beskjed om å bruke det fra positiv test etter at jeg har opplevd MA flere ganger. Det står jo i pakningsvedlegget at man ikke skal bruke det om man er gravid, så blir litt usikker da.. og hva skjer om man mister i SA hvor man plutselig begynner å blø, kommer man til å blø utrolig mye da?? Litt rare spørsmål men :P

Jeg går på blodfortynnende pga. ma også :) Leger gir jo det ut mye til gravide selv om det står på pakningsvedleggene, så tror ikke du skal bekymre deg for det! :) Akkurat blødningsmengde ved evt. sa aner jeg ikke :p

Jeg går på blodfortynnende pga. ma også :) Leger gir jo det ut mye til gravide selv om det står på pakningsvedleggene, så tror ikke du skal bekymre deg for det! :) Akkurat blødningsmengde ved evt. sa aner jeg ikke :p
Vi hadde jo ma omtrent likt i mars vi :P men satser på at blodfortynnende er det som skal til for oss :)

Jeg går på blodfortynnende. Har hatt tidlig SA før når jeg gikk på blodfortynnende, og jeg blødde ganske mye. Sluttet da med en gang. Jeg gikk også på blodfortynnende når jeg var gravid med tvillingjentene mine. Da fikk jeg styrtblødninger (uke 6 og 9) og jeg blødde myyye.

Men, SA skal vi ikke tenke på! Det skal vi ikke ha noe av nå [emoji4]

Jeg tar også blodfortynnende. Det er veldig vanlig når en har mistet tidligere.

Hvor lenge skal dere gå på blodfortynnende? Jeg fikk beskjed om å slutte etter 7 uker, men jeg har jo mistet i uke 8 og hatt en ma i uke 9, så jeg syns d var veldig rart.

Jeg har ikke fått beskjed om når jeg skal slutte faktisk... men begynte en del dager etter positiv test da, vet ikke om det har noe å si?

Jeg tar også blodfortynnende. Det er veldig vanlig når en har mistet tidligere.

Hvor lenge skal dere gå på blodfortynnende? Jeg fikk beskjed om å slutte etter 7 uker, men jeg har jo mistet i uke 8 og hatt en ma i uke 9, så jeg syns d var veldig rart.

Jeg fikk beskjed sist gang om å fortsette frem mot fødsel (kanskje slutte i uke 36 eller der omkring). Men har ikke vært hos lege på sykehuset ennå, skal dit i slutten av juni. Så får høre hva de sier da.

Det er nok ulik mengde og lengde på inntak avhengig av hva som er årsaken. Jeg skal ikke begynne før uke 10, men forsette til uke 36/37. Men legen/ gyn har svaret på hvor lenge akkurat du skal bruke det :) [emoji254]

Back
Topp