Blodfortynnende...

JPSK

Elsker forumet
Ja, som noen har fått med seg så går jeg på blodfortynnende (Albyl-E) pga flere aborter tidligere. Jeg er så spent på om denne har noe virkning? Har også fått resept på en gele som jeg skal "sprute" oppi "der" når jeg testet positivt, men har ikke rukket å hente den på apoteket enda...

Noen som har erfaringer med disse? El evt historier? Ikke vær redd for at jeg skal bli skremt av historier med negativt utfall, jeg har vært igjennom såpass nå at jeg klarer å holde tungen beint og være realistisk! :)

Jeg går på Albyl-E og Crinone vaginal krem pga. 3 MA, 1 SA og 1 utenfor livmor. Har ikke erfaring direkte med dette, siden jeg går på dette nå. Synes det er helt greit å ta tingene hvertfall. Håper dette kan være det bitte lille ekstra pushet kroppen min trenger for at dette livet skal få vokse seg stort og sterkt <3 Er det crinone du har fått også? Anbefaler hvertfall å ta det på kvelden, blir minst klin av det :p

Jeg går på Albyl-E og Crinone vaginal krem pga. 3 MA, 1 SA og 1 utenfor livmor. Har ikke erfaring direkte med dette, siden jeg går på dette nå. Synes det er helt greit å ta tingene hvertfall. Håper dette kan være det bitte lille ekstra pushet kroppen min trenger for at dette livet skal få vokse seg stort og sterkt <3 Er det crinone du har fått også? Anbefaler hvertfall å ta det på kvelden, blir minst klin av det :p

Åååh, så godt å høre at det var flere i samme båt.. Husker ikke navnet på gele-klisset, men får vite i morgen når jeg henter, skal holde deg oppdatert? Det e klin med geleen ja? Usj.. Kan du ha sex da? Hvor lenge må den brukes? Håper jeg får kommet til hos gyn veeeldig fort og fått en foreløpig termindato.. Når har du termin?

Har forresten harr 2 SA og 2 MA, men aldri utenfor livmoren..

Sniker fra november!
Jeg går også på Albyl-E, og prinsessen har holdt seg inne!! #jubler!
Ikke brukt krem, da legen min mente tablettene holdt!
Masse lykke til! :-)

Åh så deilig å høre!! :))) Tusen takkfor svar!! :))) <3

Jeg går på lutinus vaginal tbl! Ikke gjort det før, så kan ikke si hvordan det har gått, men har gått bra til nå hvertfall :) og folsyre 4 mg istedefor 0,4. :) håper det går bra med alle :) jeg skal gå på lutinus til sv.uke 34, og folsyre helt ut

Åååh, ja håper så inderlig at det går bra med alle. Jeg føler jeg ikke tør å håpe engang, sliten i hodet av all uvissheten etter abortene.. Sukk.

Åååh, så godt å høre at det var flere i samme båt.. Husker ikke navnet på gele-klisset, men får vite i morgen når jeg henter, skal holde deg oppdatert? Det e klin med geleen ja? Usj.. Kan du ha sex da? Hvor lenge må den brukes? Håper jeg får kommet til hos gyn veeeldig fort og fått en foreløpig termindato.. Når har du termin?

Har forresten harr 2 SA og 2 MA, men aldri utenfor livmoren..

Ja, må gjerne holde meg oppdatert :) Det er litt klin, men jeg synes det er best å bruke den på natt for da blir det ikke så klinete i trusa. Ja, man kan ha sex. Jeg ville kanskje hatt på kremen etter sexen :p Så slipper mannen klinet også! hehe.. Det er veldig individuelt hvor lenge man skal bruke dette. Jeg skal bruke det til uke 12, men du må følge det legen har forskrevet til deg :) Ut fra mine beregninger har jeg termin 5. februar. Skal på tidlig UL i uke 8, blir spennende å se om alt står bra til da.

Var visst Crinone jeg også skulle ta. Fy søren så dyrt det var...?! :-/ Ska du ta det hver tredje dag og?

Og tusen takk for svar forresten. :) Kjelt når det er andre i samme båt. Jeg har menstermin 9 feb, men siden siste mens var en abort så stemmer nok ikke den helt. Ska muligens på ul neste fredag... Håper eg får det. :)

Ah, da er vi i "samme" båt ;) Nei, jeg skal ta den hver dag og helt fram til uke 12. Ja, den er veldig dyr :-/ Men jeg satser på at den er verdt pengene! :)

Krysser fingrene for deg. For meg ser det ut som det ikke går veien, rakk aldri å begynne på den engang. Kanskje ta den i kveld?

Ja, du må jo bare starte opp på den og bruke den frem til du vet mer sikkert :)

Jepp, må vel det. :)

Back
Topp