Blodfortynnende og progrsteron etter 3 aborter eller fler

❤️V❤️2009

Andre møte med forumet
Hei dere alle☺️ Etter 3 aborter 2 MA og en SA er Jeg gravid igjen og satt på Trombyl og Lutinus. Er det noen der ute som har erfaringer de vil dele?
 
Ble satt på albyl-e og crinone, og fødte et friskt barn :) er når gravid med 2 på albyl-e og har en frisk bebis i magen nå og.

Masse lykke til, håper der klaffer nå og går hele veien!
 
Jeg hadde første med progesteron(bodde ikke i Norge da og jeg har fått det ganske lett etter blødning i uke 5),etter 3SA fikk crinone men det ble senabort, 1 MA etter det fikk crinone og klexane og frisk baby. Nå prøvde uten medisiner og hadde MA på nytt. Jeg blir snart ferdig med det så skal ta en tur til samme privat gyn( Medicus) å be om støtte medisiner. Lykke til :happy:
 
Last edited:
Jeg hadde første med progesteron(bodde ikke i Norge da og jeg har fått det ganske lett etter blødning i uke 5),etter 3SA fikk crinone men det ble senabort, 1 MA etter det fikk crinone og klexane og frisk baby. Nå prøvde uten medisiner og hadde MA på nytt. Jeg blir snart ferdig med det så skal ta en tur til samme privat gyn( Medicus) å be om støtte medisiner. Lykke til :happy:

Det var leit å høre. Håper det går rette veien neste gang Jeg bor i Sverige og ble satt på Trombyl og Progesteron med engang etter positiv test. Takk for lykkeønskningene☺️
 
Mistet to ganger med lutinus, ovitrelle, fragmin og albyl-e. Nå har jeg nettopp født en liten gutt etter et svangerskap hvor jeg kun tok fragmin og albyl-e.
Lykke til ❤️
 
Mistet tre ganger i fjor og i starten av året i år. Tatt albyl-e siden jeg fikk positiv test. Er i uke 28 nå.
 
Mistet 4 ganger før uke 12 tidligere. I dette svangerskapet har jeg tatt blodfortynnende og progesterontilskudd. Uke 26 nå med aktiv og frisk baby i magen ❤️ Lykke til!
 
Hei dere alle☺️ Etter 3 aborter 2 MA og en SA er Jeg gravid igjen og satt på Trombyl og Lutinus. Er det noen der ute som har erfaringer de vil dele?

Heia. Jeg har hatt 4 SA, en før jeg fikk min sønn og 3 etter, ble satt på Lutinus etter positiv eggløsnings test, er nå gravid i uke 14 og det ser ut til at det endelig går rette veien.
Håper spiren din sitter neste gang :Heartpink og at du får litt håp etter å ha lest at det har gått bra for flere av oss her inne :happy:
 
Back
Topp