Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Årsakene kan være mange, man kan ha kort luteal fase, progesteron mangel, gjentagende SA/MA ol. Selv får jeg kun progesteron støtte grunnet gjentagende SA/MA, og har fått utredning hos gyno.Kan jeg spørre hvorfor blir man satt på disse medisinene? Hva dlags utredning må man gjennomgå for å få de?
Jeg har vært på utredning hos privatklinikk. De fant ikke noe galt, men siden jeg har hatt 2 MA der fosteret ikke hadde utviklet seg på en god stund, så foreslo legen at vi prøvde progesteron. I tillegg er det en liten mistanke om at jeg kan ha en autoimmun sykdom, og i forbindelse med dette foreslo legen blodfortynnende.Kan jeg spørre hvorfor blir man satt på disse medisinene? Hva dlags utredning må man gjennomgå for å få de?
Det er litt som jeg kjenner på nå også. Er snart i uke 12 og har da fått beskjed om å slutte, men kjenner at jeg er litt redd for å slutte, når jeg ser at det må ha hjulpet. Var på ultralyd på fredag og alt var helt fint.Gikk på Klexane til 12+0 og Cyclogest. Siste egentlig bare til 10+0, men hadde da en del igjen og turte ikke helt og slutte så trappet ned med resten til 12+0.