Blodfortynnende noen??

Hope90

Pergo baby??
VIP
Noen som har opplevd å begynne å blø mer etter å ha begynt på blodfortynnende??

Litt eller veldig nervøs igjen da jeg har begynt å blø veldig mye mer igjen de siste timene:( det her er ikke noe gøy den ene opp og nedturen etter hverandre :(

Sent from my iPad using BV Forum

Blodfortynnende fortynner jo blodet og vil gjøre at man blør lettere. Tipper det gjelder i de fleste situasjoner.
Denne gangen skal jo spiren holde seg, vi skal jo ha junibarn Ungmor!! :)

Blodfortynnende fortynner jo blodet og vil gjøre at man blør lettere. Tipper det gjelder i de fleste situasjoner.
Denne gangen skal jo spiren holde seg, vi skal jo ha junibarn Ungmor!! :)
Ja vi vil jo helst det :) tror jeg ringer gun i morgen høre om dt går an å vente med å starte/ fortsette på dette til blødningene har gitt seg så jeg eventuelt ikke forstyrrer noe :S

Er på blodfortynnende og eg har aldri blødd når eg bruker dei. Eg MÅ ha blodfortynnende.

Termin 8 Juni 2014

Jeg fikk riktignok blodfortynnende etter blødningen hadde gitt seg og har kun opplevd et par sprukne blodkar etterpå (etter sex f.eks eller overanstrengelse), men da har det kun vært litt lys brun utflod som har vart 1-2 minutter.

Syns så synd på deg :( urettferdig at du skal oppleve dette!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk riktignok blodfortynnende etter blødningen hadde gitt seg og har kun opplevd et par sprukne blodkar etterpå (etter sex f.eks eller overanstrengelse), men da har det kun vært litt lys brun utflod som har vart 1-2 minutter.

Syns så synd på deg :( urettferdig at du skal oppleve dette!

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg syns det hørtes mye mer fornuftig ut enn dt den gyn her driver med

Back
Topp