Blod

Julibollen

Betatt av forumet
Desemberskattene 2024
I forigårs fikk jeg lyserødt blod på papiret da jeg tørket meg. Det ble aldri noe mer enn den ene gangen, og jeg har slått meg til ro med at det nok ikke var noe. Jeg var 5+3.

Men man blir jo bekymret, de første 12 ukene er jo ganske spennende kan man si!

Er det flere her som har blødd, mye eller lite? Når blødde dere, og hvordan gikk det?

Jeg har hatt litt brunlig utflod av og på i en ukes tid.. noen ganger er det ingenting, andre ganger er det litt sånn spor av slimete brunlig utflod.. Håper og tror det er ufarlig, men har ikke vært på UL enda.
Hadde akkurat det samme med han som nå er ett år, men da varte det bare to dager.

Jeg blødde litt ved to anledninger forrige uke. Det kom kun litt lyserosa på papiret. Jeg var hos legen for to dager siden, og hun sa det nok var ubetydelig, og jeg fikk ultralyd, og alt var helt fint :Heartred

Blødde i forrige svangerskap, ganske mye - nok til å fylle bind.
5+4 og 6+3. Gikk bra likevel. :)

Blødde selv typ 2 uker tilbake. Litt lys rosa på papiret bare. Ga seg fort. Ble selvfølgelig kjemperedd jeg og, siden jeg har mistet før. men troooor alt er greit. Ikke vært på TUL enda da :smiley-ashamed004

Blødde også litt rundt IKM, eller kom litt rosa på papiren når jeg tørket meg. Var 1-2 uker på digital, har siden økt til 2-3 og 3+ :happy: Det er visst veldig vanlig.

Blødde litt friskt rødt blod når jeg var 12 dpo. Ikke vært på ultralyd enda, men tror det var noe ufarlig da testene har blitt sterkere ☺️

Jeg har blødd litt siden søndag (kun visst om graviditeten siden forrige lørdag). Lest litt at det er normalt i starten så har ikke vært så bekymret. Er 6+0 i dag og har ikke voldsomt med symptomer så tok en ny test nå. Fremdeles positiv heldigvis ☺️

Blødde over flere dager i uke 7, tror jeg, i forrige svangerskap. Det gikk helt fint

14 dpo og IKM i dag, og har hatt en liten blødning i dag.. Det hjelper å se at det er veldig vanlig, men blir litt engstelig når blod har betydd at jeg har mistet tidligere.. Krysser fingrene for oss :Heartred

Blødde jeg også, en lett rosa flekk i uke 10 ca tror jeg det var. Fødte ei frisk datter senere, så var ikke noe farlig. Så lenge du ikke får smerter så vil jeg tro det er ufarlig :)

Back
Topp