Blod

Holymolyno5

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene
11 + 4 idag.. noen som opplevd at de kommet blodspor etter dokk vært på do , men så er de greit endå? Hadd sånn strekkning følelse nederst i magen fra igår kveld til nå som kommet å gått.. va på do å når jeg tørket så va de tynn blodspor..

Kjenner jeg blir veldig stressa. Aldri vært med om å miste noe barn heller, så vet ikke hva for faresignaler man skal se etter heller..

Hvem ringer man? Eller ser man de bare ann?
 
Min jordmor sier at alle blødninget skal sjekkes. Men tenker at siden dette bare er snakk om blodspor,ville jeg ventet å sett det an.
 
Min jordmor sier at alle blødninget skal sjekkes. Men tenker at siden dette bare er snakk om blodspor,ville jeg ventet å sett det an.
Men ringe man bare legekontor eller til jordmora da? Hva kan dem gjøre? Kan man få tidlig ultralyd for å få sjekka at alt er ok? Hvis de kommer mer tenker jeg.
 
Jeg fikk beskjed av min jordmor at jeg kunne ringe Gynekologisk Poliklinikk på Ahus direkte, hvis blødningene skulle ta seg opp igjen. (Blødde mye igår)

Kanskje du kan prøve å ringe direkte til Gyn.pol på ditt føde-sykehus og høre, så slipper du så mange ledd?
 
11 + 4 idag.. noen som opplevd at de kommet blodspor etter dokk vært på do , men så er de greit endå? Hadd sånn strekkning følelse nederst i magen fra igår kveld til nå som kommet å gått.. va på do å når jeg tørket så va de tynn blodspor..

Kjenner jeg blir veldig stressa. Aldri vært med om å miste noe barn heller, så vet ikke hva for faresignaler man skal se etter heller..

Hvem ringer man? Eller ser man de bare ann?

Jeg er også 11 + 4 (eller 5) i dag, og oppdaget nettopp litt blod nå når jeg var på do. Blir kjempe stresset jeg også, men tror at vi får trøste oss med at det er veldig lite. Tar det seg opp tar jeg nok kontakt med lege med en gang
 
Men ringe man bare legekontor eller til jordmora da? Hva kan dem gjøre? Kan man få tidlig ultralyd for å få sjekka at alt er ok? Hvis de kommer mer tenker jeg.
Jeg sendte sms til jordmora mi, så ringte jeg legekontoret å fikk akutt-time der, måtte ta hb-prøve pg urinprøve, så GU, så ble jeg henvist til gyn pol pgs funnene under GU og i urinprøva, store utslag på blod i urinen og legen så blod under Gu-undersøkelsen..
 
Jeg sendte sms til jordmora mi, så ringte jeg legekontoret å fikk akutt-time der, måtte ta hb-prøve pg urinprøve, så GU, så ble jeg henvist til gyn pol pgs funnene under GU og i urinprøva, store utslag på blod i urinen og legen så blod under Gu-undersøkelsen..
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Fikk kommi inn til legen idag. Men måtte heim i ta det med ro. Kommer de mer blod eller at jeg få mer vondt i magen eller bli svimmel så mått jeg ringe inn til legevakta .

Så fikk jeg henvisning til gynekologisk på sykehuset imorgen tidlig. Bli tatt innvendig ultralyd for å sjekk som jeg forsto det.

Huff.. er så redd for at ting går feil vei. Satt å stor grina fra at jeg satt meg i bilen utenfor legekontoret til at jeg kom meg heim igjen.
 
Back
Topp