Blod

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Var nettopp på do, og da jeg reiste meg kjente jeg at det ble varmt i "hufsa". Tok litt papir, og der var det blod. Satt meg ned igjen og prøvde å tørke flere ganger.. Kom noe som ser ut som utflod med blod i, og det tok sikkert 6-7 tørk før det var borte.

Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan skyldes?? Blir litt urolig, for jeg er på ferie i Molde og sykehuset her er så fremmed..

Jeg syntes det hørtes ut som sånn som jeg har opplevd den berømte slimproppen, med mindre du akkurat har hatt sex da ;) Da skal det visst kunne skje at noe blod kan komme.

Jeg syntes det hørtes ut som sånn som jeg har opplevd den berømte slimproppen, med mindre du akkurat har hatt sex da ;) Da skal det visst kunne skje at noe blod kan komme.

Tenkte og skrive nøyaktig det samme, men hadde uansett ringt føden. ;)
Forhør deg så lenge det er blod.

Hvor langt er du på veg?
Slimpropp med blod i tyder jo på modning :)

Mest sannsynlig slimproppen, men ville kontaktet lege/jordmor i kveld og drøftet det for å være sikker. Er det mulig å ringe jordmødrene på sykehuset der du skal føde for drøfting, så kan de si om de vil du skal inn til kontroll der du er nå?

Kontakt jordmor. Hvis det er tegningsblødning er det tegn på at livmorhalskreft holder på å åpne seg. Jeg fødte samme dag som jeg oppdaget blodet sist:)

Jeg ville ringt "min fødeavdeling" og hvis de mener du bør på sykehuset, kan sikkert de ringe/hjelpe og ordne kontakt med det nærmeste sykehuset der du er nå :) Ikke vent for lenge! :) Håper det går bra!

Tusen takk for tilbakemeldinger ❤️❤️ Er 32+6 idag, ringte fødeavdelingen og fikk komme inn med en gang! Utrolig hyggelig jordmor, som kunne fortelle at det ikke var noe galt etter et par undersøkelser!

Ble veldig glad og lettet da jeg fikk en så varm velkomst her :) Bodde jo i Molde før, og merker nå at jeg savner det..

Eg fødde på Molde sjukehus i 2014. Flinke og hyggelige folk, liten og oversiktlig avdeling
Berre å ringe dei
Tlf 71 12 17 60

Tusen takk for tilbakemeldinger ❤️❤️ Er 32+6 idag, ringte fødeavdelingen og fikk komme inn med en gang! Utrolig hyggelig jordmor, som kunne fortelle at det ikke var noe galt etter et par undersøkelser!

Ble veldig glad og lettet da jeg fikk en så varm velkomst her :) Bodde jo i Molde før, og merker nå at jeg savner det..
Sa de noe om hva det kunne komme av? Sååååå bra at alt var fint!! ❤️

Sa de noe om hva det kunne komme av? Sååååå bra at alt var fint!! ❤️

Nei, fikk ikke vite noe spesielt, hun sa bare at litt blod kunne komme uten at det trengte å være noe.. Jaa, ble så glad ❤️

Kanskje et blodkar eller noe ufarlig iallefall. Godt det gikk bra og du fikk en god opplevelse :)

Back
Topp