Bål et idag opp med blod på papiret når jeg tørket meg, og lett murring i magen. Håper veldig det bare er en ordentlig festeblødning men klarer ikke stoppe og tenke at det igjen er en spontanabort ringt legen og har time 13.15 så håper❤ er 4+4 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk❤ legen tok meg heldigvis veldig seriøst!Huff! Lykke til!
Hører jo om mange som har blødninger, og det fortsatt går bra, så jeg krysser fingrene for deg
Ligger rett ut i senga og blir nok senga og sofaen helt frem til legetime for og slappe av mest mulig❤ håper så inderlig det bare er en uskyldig blødningVis du har mulighet, så legg deg å hvil. Slapp av og prøv å se en film eller lese til du skal til legen. Ro er fint. Håper det går bra å at det var en ufarlig liten blødning
Lliker virkelig ikke det her men har ikke samme smertene som ved siste SA så håper❤Uff, vet hvor skummelt det er med blod! Håper det bare er uskyldig! ❤
Bål et idag opp med blod på papiret når jeg tørket meg, og lett murring i magen. Håper veldig det bare er en ordentlig festeblødning men klarer ikke stoppe og tenke at det igjen er en spontanabort ringt legen og har time 13.15 så håper❤ er 4+4 idag
Ånei! Det hørtes jo ikke så veldig lovene ut - men det er jo noen som blør mye, uten at det er en abort.. Skal krysse fingrene for deg! <3Gikk ikke så bra hos legen tror det er en SA tok blodprøver med HCG måling og skal ta nye imorgen å håper dem stiger, men blør enda friskt rødt blond med noen små klumper i håper på det beste men tror nok ikke det her går så bra
takk for gode tanker men forlater dere idag ette rsvar på blodprøvene om at enda en spontanabort er komplett<3Ånei! Det hørtes jo ikke så veldig lovene ut - men det er jo noen som blør mye, uten at det er en abort.. Skal krysse fingrene for deg! <3