Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag var det litt blod på papiret når jeg tørket meg så nå er jeg livredd.. Var akkurat sånn det startet sist.. Er vel ikke noe å gjøre annet enn å vente nå så tidlig?
Det har heldigvis ikke kommet noe mer, så jeg tør håpe litt.. Er bare litt over 5 uker på vei, så de ser nok ikke noe på ul enda.. Men jeg skal be om en i uke 7-8 Det er vel rundt nå hjertet skal begynne å slå så jeg er livredd for at det ikke har fått til detUff, forstår at det er skremmende! Håper det er en uskyldig blødning. Hvor langt er du på vei nå? Kan du feks be om ultralyd ettersom du mistet sist?
Det har heldigvis ikke kommet noe mer, så jeg tør håpe litt.. Er bare litt over 5 uker på vei, så de ser nok ikke noe på ul enda.. Men jeg skal be om en i uke 7-8 Det er vel rundt nå hjertet skal begynne å slå så jeg er livredd for at det ikke har fått til det
Godt å høre at det ikke har kommet noe mer. Det er heldigvis mange som opplever blødning uten at det fører til at man mister, men man blir jo livredd hvertfall etter å ha opplevd å miste tidligere! Jeg hadde selv en liten blødning for halvannen uke siden, men ikke opplevd noe mer etter det Håper at en ul i uke 7-8 får deg til å senke skuldrene, og så krysser vi fingre for at du slipper flere blødninger!
I dag var det litt blod på papiret når jeg tørket meg så nå er jeg livredd.. Var akkurat sånn det startet sist.. Er vel ikke noe å gjøre annet enn å vente nå så tidlig?
Blør mer i dag og livmortappen er åpen... Dette går nok ikke veienHvordan går det med deg?
uff<3 tenker på deg! husker hvordan det var for meg sistBlør mer i dag og livmortappen er åpen... Dette går nok ikke veien
Blør mer i dag og livmortappen er åpen... Dette går nok ikke veien
Blør mer i dag og livmortappen er åpen... Dette går nok ikke veien
Da skal jeg ta blodprøver neste uke, mer kunne de ikke gjøre enda..