Blod

avelina

Flørter med forumet
Gråter mine utrøstelige tårer idag... Etter smerter i magen kom blodet idag... Så... Jeg sank sammen i sofaen og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Ringe lege? De kan jo ikke gjøre noe fra eller til... Skulle tro dette var vanlig prosedyre for meg etter å ha mistet tosifret anntall ganger, men ble like slått i bakken denne gangen, som gangene før.... :( er bare 5+4 også, så.... Jeg får vel bare la det gå over av seg selv.. :(
 
Nei så trist :( Mange klemmer til deg <3
 
Så utrolig trist å høre :(
Men kanskje du kunne spurt om progesteron støtte som du kan bruke daglig til uke 12 ?
Sender deg en god klem :( <3
 
:( du må da kunne få noe hjelp!? Eller utredning om du har mistet flere ganger. Klem ♡
 
De vil ikke skrive det ut til meg!!! Mener jeg ikke oppfyller kravene. Mistet 9 ganger! Prøvd å være både snill og streng og lei meg på utredningene, men får det ikke... Har bare fått sjekket at livmor og eggstokker ser frisk ut... Fått noe vitaminer og beskjed om å ikke stresse i hverdagen.. Hm!
 
De vil ikke skrive det ut til meg!!! Mener jeg ikke oppfyller kravene. Mistet 9 ganger! Prøvd å være både snill og streng og lei meg på utredningene, men får det ikke... Har bare fått sjekket at livmor og eggstokker ser frisk ut... Fått noe vitaminer og beskjed om å ikke stresse i hverdagen.. Hm!

Har du vært til utredning på klinikk? Eller hos gyn?

Har du tatt blodprøver på riktig dag i syklusen? Sjekket deg for ulike sykdommer(noe blodsykdommer eller hva det er som gjør at mange mister, er jo noen som må gå på blodfortynnende).
 
Når du har mistet mer enn 3 ganger så har du krav på ekstra oppfølging osv og hvis du ikke får det stedet som utredet deg til å skrive ut progesteron støtte så hadde jeg virkelig byttet. .

Slikt går ikke ann å bli behandlet :(
Jeg levde i god tro på min gyn som sa alt var normalt og det gikk nesten 1 år før jeg tilslutt selv fant ut at jeg har progesteron mangel og svikt! Dette fant jeg ut ved å ta blodprøve ca 7 dager etter påvist el...
Håper håoer håoer du kan få den hjelpen du har krav og trenger..
Får helt vondt av deg :( <3
 
Back
Topp