Blod

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Når jeg hadde vært på do i sted kom det rosa slim på papiret. Andre som begynte tidlig med det? Jeg vil ikke føde helt enda. Så håper det er kynnerne mine som er årsaken til det. Mye nedpress ikveld har jeg også.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja, jeg har en 4 åring i hus i helgen å skal ha stort selskap. Så jeg har ikke tid til fødsel. Må knipe hardt:p blødning og slim for meg har betydd at noe skjer. Må være et unntak denne gangen her

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Oiiii. Det kan jo høres ut som det er noe på gang!! Jeg og vil... Thi hi. Håper du hverfall kommer gjennom feiring :-)

For meg så betyr det at det begynner å åpne seg. men jeg håper du kommer gjennom feiringen da :-)

Masse mensmurring, men ikke noe mer blod! Har betydd at det åpner seg for meg med de andre. Men siden jeg er 3 gangs kan det jo gå en stund håper jeg:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Kommer visst litt oransje slim i dag også sammen med murringene. Så da er det nok litt blod i nå også. Skal på svangerskapskontroll i dag. Tror dere at jeg kan spørre om legen kan sjekke ståa? Jeg er jo bare 36 uker så usikker på om de vil det da. Men hadde vært kjekt å vite

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Kan høres ut som deler av slimproppen:) har hatt ganske mye blodslim de tre siste ukene, men er her enda;) Blir spennende høre hva de sier på kontroll:)

Venter nr 3 4. August:)

Det ligner ikke slimproppen. Det er liksom bare vanlig el slim både rosa og oransje. Minner mer og mer om tegningsblødning.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Høres ut som tegningsblødning for meg også...virker som det snart er fødsel i gjære ja ;) Snart uke 37 nå da, så da bør det gå greit. Eneste kan være litt start problemer ift amming også kommer det ann på vekten til den lille om dere må være inne litt lengre på sykehus. Hold oss oppdatert da! =)

Back
Topp