Blod

Så spennende!! Håper dagene går fort og du sitter med en positiv test i hånda :)
Krysser fingrene hardt for at dette klarer vi og at flytter inn på november forumet med meg.
Kleem

oi oi, ja dette var spennende Butterfly75! Skjønner veldig godt at du mista litt motet i begynnelsen,men etter testene du tok å dømme OG at blødningen har avtatt så synes jeg dette ser kjempepositivt ut!! :D Heia heia! Dette går seg til! :)
Sender masse lykke -og babystøv til deg <3

Hvordan går det? Håper testene bare blir sterkere og sterkere.

Det går tålig. Testen nå kl.6 var svakere enn i går ettermiddag. Morgenurinen er jo mer konsentrert, så jeg forstår ikke.
Satte inn en Lutinus og da var det blod. Så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Denne tiden er virkelig et mareritt. Klarer ikke senke skuldrene. Livredd for å gå på do at det skal komme blod. Det tar virkelig på kreftene :(

Det var leit å høre. Det kan jo være at eggløsningssprøyta fortsatt er i kroppen og at det var derfor testen ble svak positiv. Husk at det fortsat er noen dager til testing. Men skjønner at blod ikke er særlig oppløftende. Krysser fingre!!

Det var leit å høre. Det kan jo være at eggløsningssprøyta fortsatt er i kroppen og at det var derfor testen ble svak positiv. Husk at det fortsat er noen dager til testing. Men skjønner at blod ikke er særlig oppløftende. Krysser fingre!!

Takk takk. Har mailet de i Porsgrunn. Har lest på nettet at sprøyta sitter i maks 10 dager og i går var dag 12.
Blir gal hehe ;)

Ja, det er ca 10 dager, men varierer litt fra person til person trur jeg. Ved siste forsøk hadde jeg svaak positiv fra 7dpo og frem til dagen før testdag. Testdagen var den negativ. Blodprøven var også negativ. Men hcg var på 5. Så enten så hadde jeg fortsatt bittelitt igjen fra eggløsningssprøyten eller så hadde egget såvidt vært borti livmorveggen.

Takk takk. Har mailet de i Porsgrunn. Har lest på nettet at sprøyta sitter i maks 10 dager og i går var dag 12.
Blir gal hehe ;)
Hos meg har faktisk sprøyten sittet i i opptil 14 dager en gang (ble da testet med blodprøver hver dag, kun for å sjekke). Håper inderlig du snart får en superklar test og at antydningen til blødning stopper opp igjen!

Hmmmn. Skal ikke være lett dette.
Vet ikke lenger hva jeg skal tenke.
Skulle ønske noen kunne sagt sånn er det. Får vel bare smøre meg med tålmodighet, noe som er myyyye lettere sagt enn gjort. Har iallefall et liiiite håp, som forsvinner innimellom.
Blir gaaaaal :(

Kom på en ting.
Om det er sprøyta som gir utslag, ville jeg ikke fått positiv test på lørdag også? Den var jo helt blank. Kkun positiv i går og i dag. 12 dpo og 13 dpo

Ja, da ville nok den på lørdag også vært positv. Det kan virke som egget har vært borti livmorveggen, men ikke har klart å feste seg skikkelig. :(

Har ikke hørt noe enda.
Klarer snart ikke mer.
Åååååhhhh........

Klarte ikke vente på svar på mail.
Hun var positiv i forhold til det jeg fortalte. Hun mente at det var ikke eggløsningssprøyta som ga utslag. Det kunne være egget som var borti og ikke festet seg, men mente det var pisitivt.
At testene var så svake var forståelige og små blødninger kunne man regne med.
Hun mente jeg kunne være positiv :D

Se der ja :) Sånn så min ut også og somsagt sitter jeg med verdens fineste lille jente idag :)

Back
Topp