Blod

Butterfly75

Glad i forumet
I dag var det min tur til å oppdage blod :( vært ruger siden forrige torsdag.
Jeg pleier å spotte 7-10 dager før mens.
Gikk rett i kjelleren. Vet det kan forekomme pga stikkpillene, men klarer virkelig ikke å være positiv nå :(
Mannen jobber 12 timers skift hele helgen. Blir enda lengre timer........

Er det veldig mye da? Slik som mens? Jeg fikk klar beskjed om at det var helt normalt med blitt blod ved bruk av Lutinus, men at jeg ville oppdage forskjell på det og mens... du er vel ca 7-10 dager før mens nå.. Krysser fingrene for deg! :hug013 prøv å tenk positivt så du ikke blir i kjelleren... Phu! Ikke lett dette her... tøffe dager gitt.

Kommer bare mer og mer. Liten klump med blod også.........
Fy for en stooor nedtur

Huff! Leit når det ikke går slik man vil. Men blod behøver ikke være negativt. En god venninne av meg blødde gjennom hele svangerskapet og fikk en velskapt lita jente. :)

Er det veldig mye da? Slik som mens? Jeg fikk klar beskjed om at det var helt normalt med blitt blod ved bruk av Lutinus, men at jeg ville oppdage forskjell på det og mens... du er vel ca 7-10 dager før mens nå.. Krysser fingrene for deg! :hug013 prøv å tenk positivt så du ikke blir i kjelleren... Phu! Ikke lett dette her... tøffe dager gitt.

Nå er hodet så på bærtur at jeg vet ikke noe lenger. Ikke så mye som mens, men for mye til å være spotting.
Krysser fingrene for at det er Lutinus, men har mine tvil.
Mannen spurte om det kan bare være et av eggene som har sluppet. Noen som vet?

Kjempe tøffe dager :(

Du må nok desverre bare vente å se noen dagen. Kommer det mer blod, så er det nok mensen som kommer. Men avtar det så kan det jo ha vært en festeblødning. Lykke til

Huff,dette er ikke gøy... Når jeg begynte å blø litt under mitt første forsøk,så kom mensen.. Men det var jo rett før teste dato da.. Fikk dere inn to egg? Da kan det kanskje være det ene som slipper da.. Var jo veldig tidlig for vanlig TR da...

Må nok bare vente, men kommer nok å teste hver dag framover i håp om positiv. I dag var den blenda hvit.
Ikke mye blod nå.

Ja, vi satte inn to egg, kanskje et som har sluppet.

Blir gal i hodet av dette. Og på toppen av det hele har mannen smittet meg med forkjølelse :( ingen god helg dette. Usch

God klem til dere alle :)

Synes det var ekstremt tidlig å få en blødning nå! Håper inderlig det kun er grunnet hormontilskuddet og at ikke forsøket ender negativt. Når vi holdt på med alle rundene med inseminasjon (før vi gikk videre med "the real thing"), fikk jeg ofte mensen noen dager før IKM, men ikke såååå mange dager før. Men da hadde jeg ikke hatt EL viste det seg og da klarte ikke kroppen å unngå blødning selv med progesterontilskudd. Det blir derfor annerledes enn med deg nå. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning, selv om det kanskje kan se svart ut for øyeblikket.

Det kan være det ene egget, ikke mist motet ennå :) fortsatt mange dager til testing, det kan vært festeblødning :)

Det samme skjedde meg på mitt forsøk og jeg gikk helt i kjeller'n. Men her var det at det ene egget som slapp og sitter idag med ei lita go'jente på fanget så ikke mist håpet og troen ennå :) En go positiv klem

Tusen takk for alle svar.
I stad testet jeg svagt positiv.
Blank i morges kl.6, veeeldig svak rundt ti og nå litt klarere. Håper det stemmer.
Blør ikke nå, litt brunlig utflod.
Klem
1362308951513.jpg
1362308951513.jpg

Dette ser jo lovende ut Butterfly75!!! Er jo mange som melder om litt småblødninger i starten av graviditeten uten at det betyr noe negativt :) Krysser hvertfall fingre og tær for deg! :)
Merket du forresten noen symptomer når du nærmet deg testdato? :)

Dette ser jo lovende ut Butterfly75!!! Er jo mange som melder om litt småblødninger i starten av graviditeten uten at det betyr noe negativt :) Krysser hvertfall fingre og tær for deg! :)
Merket du forresten noen symptomer når du nærmet deg testdato? :)

Takk takk :)
Ikke noen symptomer. Våkna ei natt av kvalme, ikke noe mer :) ømme bryster har jeg hatt siden sprøytene.

Jeg skal teste på fredag, og man begynner jo allerede nå og kjenne etter, selv om jeg vet jo at man ikke nødvendigvis trenger å kjenne noe som helst :)
Var jo kjempeoppblåst og øm i livmoren noen dager etter uttak/innsetting, men føler meg nå helt som vanlig og har kun litt ømme pupper. Blir laaaange dager frem mot fredag, men krysser fingre for at neste helg blir en gledens helg og alt går etter planen!! :) Blir alltid så glad når andre får positiv test, føler liksom at det er med på å øke mine egne sjanser på et eller annet vis :)

Back
Topp